Hei igjen! Jo jeg holder og Google. Har sett på WD Desktop 4TB. Merkelig nok er er ikke 2TB NTFS reformatert. Men det tror jeg nok klarer. Har jo lyst på en Mac air eller pro på grunn av vifte støyen. Men har også sett ACER ASPIRE til rundt 6000kr. Trenger da et optisk drev og så enten Dbpoweramp til Windows eller XLO software til Mac til og rippe mine plater. Men Bluesound sier til meg at den eneste måten PC eller Mac kan være av er via fildeling. Hvis jeg går for den løsningen ovenfor, så må visst hardwaren jeg kjøper være på. Derav Mac. Men har også sett NAS fra WD. Jeg har rundt 400Cder. Så 2TB bør holde i lengden. Kan jo kjøpe flere så de speiler hverandre, da har jeg backup. Det må jeg ha. Skal prøve og se hva jeg liker best av ALAC,eller FLAC og WAV og AIIF. Har prøvd Tidal. Hvis de påstår at de spiller i FLAC, ja da må det være løgn! Mære ræva lyd skal du lete lenge etter! Sammenlignet med CDer som er spilt inn WAV, og det var ingen konkurranse engang! Cd-en mine va mye bedre. Mere luft og analog lyd. Tidal hørtes litt komprimert ut spør du meg. Og var veldig sliten i øver mellomtone. High hat og cymbaler var veldige hissig ørene mine. Derfor vil jeg gjerne prøve WAV. Vet at det tar mye plass, men skal det være bra, ja skal det være bra. Har du prøvd Tidal? Synes Spotify på høyeste settings 320kkHz er meget bra jeg. Er ikke så langt unna CDer spør du meg. Men litt mere luft i CD-ene mine. Men ikke dag og natt. Men Tidal skuffet meg! Men så har du også strøm forsynt USB hub. Det er også noe jeg tenker på. Da kan jeg putte feks 4 USB 3.0 Flash Drives i hver utgang. Men det synes jeg helt ærlig blir litt klumsete. USB utgangen på min NODE2i er kun ment før nød musikk. Altså kun en USB Flash Drive bak. Altså små mengder. Fordi det kan være vanskelig for min NODE2i og starte musikken, særlig hvis det er mye musikk. Så utgangen bak min NODE2i er ment til enten en ekstern USB som jeg nevnte. Den kan jeg også koble direkte til min ruter eller min switch, samme gjelder for NAS. Jeg er som sagt medlem på Bluesound forumet. Supporten deres er glimrende. Men synes forum medlemmene er seige. Har lært mest fra deg og Google. God helg! PS. Prøvd Tidal. Ikke gjør det! Jeg prøvde et gratis HI-Fi trial fra dem. Trur faen ikke de trakk meg 199kr fra meg uansett når 30 dager hadde gått. De sa plutselig jeg hadde to email adresser! Så den ene kontoen hadde jeg stoppet selv, men de hadde startet en ny konto selv! Men Jay Z skylder jo mye penger... Spotify også, men de lurer ikke kunder. Og de låter bedre. Min menig da.