Jo,jeg er ening. Av og til er det slik at som det svinger som bare det. Mitt utstyr trenger en halvtime til 45 min før systemet er optimalt. Men jeg har sett på Synology NAS DS218 Play 2-Bay 1gb. Maks terrabyte er vel 20 terrabye. Har cirka 350 CDer. Men blir jeg og rippe alle,tvilsomt. Så vet ikke 🙁🙁🙁Men Synology NAS har en 1gb holder vel i massevis,siden 1gb er 1.2 terabyte-arresterer meg gjerne hvis jeg tar feil.😂. Har vurdert WD NAS også. Har sett at du må i oppi mellom 1500 til 3000kr får og få en god NAS,men du kan kjøpe den billigste og sette inn mere disker. Det er smart hvis CD samlingen rykker,backup altså. Men jeg ser jo det er nye operativ systemer som er kommet nå på PC laptoper Chorme(Google?) og android er vel Samsung. Bluesound støtter kun MAC og Windows. Så da må det bli en ganske dyr PC laptop med mye minne og god prosessor. De jeg fant som støttet Windows kostet rundt 4000kr.Da kan jeg like godt kjøpe meg en PC laptop rundt 4000kr og bærbar HDD hardrive,men jeg vet ikke om Bluesound støtter HDD. Eventuelt kan jeg jo kjøpe en laptop PC og koble direkte med med en USB kabel,men støtter ikke Bluesound heller,eller det gjør det men på en måte enn og koble med USB kabel. Men rega dac støtter USB med PC tilkoblet,etter det jeg forsto. Må bare laste Windows sofftware,og så koble til en HDD til 1000lapppen. Men jeg vil helst ha musikken på min Bluesound fordi kan jeg styre med min iPad osv. Jeg liker ikke Windows så godt derfor vil jo helst ha en PC laptop til rundt 2000kr,men jeg fant ingen på nett.Skal brukes til CD ripping . Windows har den virus dritten. Og ser ikke poenget og kjøpe en til 4000kr! Men rega går også hvis det er billigere så gjør jeg det,men bare hvis jeg styre musikken fra min iPad. Men min NODE2i er genial plattform til videre bruk. Men mange gode musikk streamere på markedet. Men fordelen med min Node2i er at den er en plattform for videre bruk,derfor ble den. Har fått en del hjelp på Bluesound sitt forum,men mange av dem er så kryptiske. Jeg tror rett slett jeg må registere meg konto på The Steve Hoffman forum,der er det bare Floyd fans. Får sikkert hjelp med en gang. Var på Elkjøp i går.»NAS,hva er det». Men jeg bare sette i gang i løpet av sommeren og prøve meg. Det er den eneste måten jeg kommer til og lære. Men det blir nok en NAS, PC laptop og et optisk drive verk,og bruke iTunes til og ripping. Så blir nok rundt 12000kr totalt,men men. Men kan jo bli mye billigere også! Jeg kunne jo ha kjøpt Vault2i,men har lest på nett at mange blir plaget med drivverket etter et år på andre forum. Men du slipper jo og tenke på hardware og software,men da lærer du jo aldri. På Bluesound forumet er jo alt Bluesound lager supert,det er der som er litt «fishy» med et sånn forum. De kritiserer ikke ikke produsenten sine ting,men noen er tøff og sier det bare tull de lager. Blir ikke kastet ut av forum,men jeg ser de blir litt utstøtt. Så jeg må rett og slett dra innom enn data butikk og snakke med dem om støtte. Men du har sagt til meg om bærbar HDD er en god ide som må funke,kan ikke tenke meg noe annet. Min NODE2i har også en USB utgang som rega. Bluesound støtter det,men de sier at samlingen kan rykke,og være ustabil. Og USB må være Fat32 formatert blant annet. Nei,nesten så jeg bare holder meg til Spotify jeg☹️☹️☹️☹️.