Noen som vet hva som skjer med fnky?

cb_600

0
19 Okt 2008
1.062
95
48
Har forsøkt å komme i kontakt med fnky i lengre tid uten hell. Har sendt eposter og ringt jevnlig. Nå kommer eposter i retur med beskjed om at kundeservice er kun på telefon. Men de svarer aldri på telefon, kommer bare til at den er avstengt eller utenfor dekning.

Er det noen fra område eller med kjennskap til fnky som vet hva som skjer? Er de konkurs?

Tenkte jeg skulle ta turen sørover og avlegge dem et besøk, men hvis de er avviklet har jo det ingen hensikt.

Noen som vet noe?.?

cb_600

0
19 Okt 2008
1.062
95
48
Liten oppdatering: Fikk i dag tak i Frode Ertzeid, han skal sjekke opp ordren min. Da virker det til at de har en viss drift, selv om det er meeget vanskelig å få tak i dem. Men gjenstår å se om jeg får varen som er bestilt....

sirant

0
24 Jan 2010
6.992
31
48
Jeg bestilte noe reservedeler på søndag, lå på posten i går - så jeg fikk hvertfall kort behandlingstid...

cb_600

0
19 Okt 2008
1.062
95
48
Bra at du fikk deler så fort, da er dem i alle fall ikke konkurs, enn så lenge.

Fikk for øvrig tak i Frode igjen på mandagen, han ringte meg aldri opp igjen med en oppdatering på ordre statusen som lovet, noe som er dårlig i seg selv. Beskjeden da var at jeg ikke kunne forvente å motta noe sofa før i slutten av juni. Heldigvis for meg så er jo det i og for seg greit ettersom jeg skal bygge om kinorommet. Men bevares, sofaen ble bestilt 19.03, tre måneders leveringstid fremstår for meg som uakseptabelt. Og det uten å få noen beskjed om det i forkant eller underveis, har jo måttet virkelig jobbe for denne informasjonen.

Uansett, håper levering i juni viser seg til å stemme, det får tiden vise..

Ak

0
11 Des 2002
36.061
24
38
43
Bra at du fikk deler så fort, da er dem i alle fall ikke konkurs, enn så lenge.

Fikk for øvrig tak i Frode igjen på mandagen, han ringte meg aldri opp igjen med en oppdatering på ordre statusen som lovet, noe som er dårlig i seg selv. Beskjeden da var at jeg ikke kunne forvente å motta noe sofa før i slutten av juni. Heldigvis for meg så er jo det i og for seg greit ettersom jeg skal bygge om kinorommet. Men bevares, sofaen ble bestilt 19.03, tre måneders leveringstid fremstår for meg som uakseptabelt. Og det uten å få noen beskjed om det i forkant eller underveis, har jo måttet virkelig jobbe for denne informasjonen.

Uansett, håper levering i juni viser seg til å stemme, det får tiden vise..

Du har vel ikke forhåndsbetalt, slik at du kan jo finne et alternativt produkt?

cb_600

0
19 Okt 2008
1.062
95
48
Du har vel ikke forhåndsbetalt, slik at du kan jo finne et alternativt produkt?
Har ikke forhåndsbetalt, så står fritt til å avbryte ordren. Men kampanjeprisen på sofaen er såpass bra at jeg virkelig håper på få den i hus. Skal som nevnt pusse opp kinorommet og trenger alle midler til det. Og av samme grunn har jeg det ikke travelt med å få sofa i hus. Men ser jeg bort i fra det, så kan jeg faktisk ikke finne noen reelle alternativer her i Norge, når det gjelder pris, og forsåvidt utforming. Stolene som for eksempel avshop selger er for det første vesentlig dyrere, og dem ser ikke akkurat komfortabel ut, sånn i hjemmekino sammenheng.

Men, hvis du vet om noen alternativer i gaten til det fnky selger så er jeg meget mottakelig for tips. :)

Ak

0
11 Des 2002
36.061
24
38
43
Har ikke forhåndsbetalt, så står fritt til å avbryte ordren. Men kampanjeprisen på sofaen er såpass bra at jeg virkelig håper på få den i hus. Skal som nevnt pusse opp kinorommet og trenger alle midler til det. Og av samme grunn har jeg det ikke travelt med å få sofa i hus. Men ser jeg bort i fra det, så kan jeg faktisk ikke finne noen reelle alternativer her i Norge, når det gjelder pris, og forsåvidt utforming. Stolene som for eksempel avshop selger er for det første vesentlig dyrere, og dem ser ikke akkurat komfortabel ut, sånn i hjemmekino sammenheng.

Men, hvis du vet om noen alternativer i gaten til det fnky selger så er jeg meget mottakelig for tips. :)

Jeg skjønner argumentene. Har du god tid så er det jo bare å vente :)
Ellers så er det en sammenhegn mellom pris og kvalitet, og i den prisklassen hvor FKNY opererer så er det lite å velge mellom. Jeg har ikke testet stolene til eks. AVshop, men jeg vet at komponenter og konstruksjon er av betydelig høyere kvalitet enn hva som er tilfelle for FKNY. Det er imidlertid ikke alle så brys seg så mye om det, og det er jo en ærlig sak :) Ellers så har jeg dessverre ikke så mange tips, og selv har jeg stoler fra en annen leverandør (til en helt annen pris).

cb_600

0
19 Okt 2008
1.062
95
48
Jeg skjønner argumentene. Har du god tid så er det jo bare å vente :)
Ellers så er det en sammenhegn mellom pris og kvalitet, og i den prisklassen hvor FKNY opererer så er det lite å velge mellom. Jeg har ikke testet stolene til eks. AVshop, men jeg vet at komponenter og konstruksjon er av betydelig høyere kvalitet enn hva som er tilfelle for FKNY. Det er imidlertid ikke alle så brys seg så mye om det, og det er jo en ærlig sak :) Ellers så har jeg dessverre ikke så mange tips, og selv har jeg stoler fra en annen leverandør (til en helt annen pris).
Regner med det blir helt greit, håper jeg, slik at jeg kan legge mest mulig av mine små "kino"-midler i rommet og utstyr. :)

cb_600

0
19 Okt 2008
1.062
95
48
Har du fått den enda? Venter fortsatt på min. men får ikke taki de xD
Nei, men er lovet sofa i slutten av juni. Regner med den kommer med partiet som de annonserer nå, hvor 70% er utsolgt. Meeen, tror ikke noe på det før jeg ser sofa på døra hjemme.
😕