Da var klossen behørig boltet i taket...:-D Litt større enn TX200, men man (Les: W) venner seg til det meste!
Ang. Lens-shift pĂĽ PE8720: I mitt oppsett er det bare sĂĽvidt det gĂĽr (men det holder jo...:mrgreen: ) men det er ikke sĂĽ fleksibelt som jeg oppfattet Gorm beskrev det i en annen trĂĽd. Ăverste kant pĂĽ lerretet er 36,5cm ned fra taket mens nederste del av lerretet er 145,5 cm ned fra taket. Pj'en henger sĂĽ og si i vater og da er det bare cm ĂĽ snakke om nĂĽr det gjelder justering nedover. Oppover derimot er det mulighet for justere bildet sĂĽ det kommer over lerretet...:| Jeg ville jo hatt litt mindre justering oppover og heller noe mer nedover... har lagt ved bilder som viser dette.
Men uansett sü er jeg sülangt veldig godt fornøyd. Fargene virker ganske bra, men en runde med Optic One er sikkert ikke bortkastet. I verste fall für vi bare bekreftet at fargene er bra.
Nür det gjelder takoppheng sü bør man ha PPC200 eller tilsvarende. Jeg ville ikke tenke pü ü bruke f.eks. 4010 med lengre armer. Tror ikke kuleleddet pü det opphenget er stødig nok til ü henge PE8320 i. Frykter den vil skli ut...