Trenger en større TV-benk :mrgreen:

Hehe

Snakker vi Harmony One? :mrgreen:

Bakhøyttalerne skal forresten skrus opp veldig snart, men planen var å male veggen så får se hva som blir gjort først :razz:

Hva tror dere om denne plasseringen her? :???: Varmepumpa blåser nesten rett på HT, vil det kunne gå utover treverket på noen måte? Skulle ha flytta driten opp i høyden. :roll:
Her er et bilde av en Denon 3312 jeg hadde i noen uker før jeg solgte den til en på forumet her og heller kjøpte meg Yamahaen. Det blei en mye bedre match til Klipschene, synes _jeg_ da. Men litt kjedeligere grensesnitt på Yamahaen da, men det er jo ikke så viktig.. :razz:

Et (dårlig) bilde av RX-V3067 sin bakside rett etter ankomst. Denne var, litt overraskende, nesten dobbelt så stor fysisk enn Denonen, og endel tyngre :razz:

Her er et bilde av det forrige TV´et mitt som er et av de verste TVene jeg noen gang har eid; Samsung UE8005 3DLED :evil: Clouding som et uvær (bokstavelig talt), og urealistiske bildemotorer. Ye be warned.

Er veldig fornøyd med utstyret forøvrig. Desverre for meg har jeg en helt idiotisk konstruert stue lydmessig, så nå leter jeg etter en sub som skal komplettere anlegget, og den må være i stand til å supplementere over store deler av registeret siden stua mi sluker bass samme hvor mye man snur og vender på ting.
Sikler litt på denne da, men vet ikke, driver og leser rundt og prøver å gjøre meg klok
Klipsch SW-311

EDIT: Denne er på vei

Sub ankommet

Noen som har noe formening om hva som er best av fram-bak, høyre-venstre eller mono på 2stk sub?
Update:
Etter evig venting på nye horn etter en vill fest her, har de endelig ankommet, og det er tid for litt ommøblering og testing av nye sweetspots
Anti-Mode 8033C:

Let`s play

Here we go!
Horn på plass!

Da har vi lyd igjen :-D Orgasmisk

Da har jeg begynt å teste første 1. ommøblering, og det ser slik ut;

Kjører Pure-Direct når jeg skal prøve å finne beste frontplassering i den mongoloide stua mi

Parasound`en er klar etter en lengre permittering...

Som dere ser så støver komponentene mine ned :mrgreen: Sånn er det å kjøre langtransport...hehe.
Er igrunn så fornøyd med den første plasseringen jeg tester nå at jeg nesten vurderer å gi **** i å prøve flere =P Veldig god trøkk fra HT i alle sitteposisjoner bortsett fra sofaen nærmest kamera, der forsvinner det en del, men kan vel ikke forvente 100%! Mulig alt trøkket kommer kun fra den venstre HT som er nærmest hjørnet?
Stereofølelsen er også veldig bra.
Neste steg er å prøve speilvendt, altså inni "gropa" i rommet
UPDATE:
Da har jeg endelig fått fastsatt den endelige møbleringen i stua
Nå kan jeg endelig begynne å handle møbler, skru opp bakhøyttalerne og ikke minst etterhvert male (hah
Skal bli godt å få ordnet en skikkelig stereobenk etterhvert og muligens hengt TV´en opp på veggen. Det jeg har nå er jo håpløst for lite hehe
Beklager potetgullet :mrgreen: Sinnsykt digg og koster 10 spenn eller no

Den veggfargen er virkelig fæl!

Kommer nok til å henge BakHT litt lenger fram enn de står her muligens

Tok ut den "ekstra" sub-kabelen som jeg satt mellom left-kanalen og Hi-Level-kanalen tidligere, noen mente at dette gjorde en forskjell. Vel, jeg merker ikke en dritt forskjell, og det ser mye mer ryddig ut

UPDATE:
Da er jeg endelig hjemme igjen etter en uke på jobb, og har 2 dager fri. Typisk nok rakk jeg ikke maskinvareforretninga, så høyttalerne må stå på de fæncy pappstativene mine nok en uke..
Har lekt meg litt med subplassering i dag, og har faktisk endt opp med å sette den bakerst i venstre hjørne. Ironisk nok samme plassering som på "malen" til SVS, men det var også det som hørtes best ut for min del
Når det er sagt så har jeg helt kuttet ut sub ved musikklytting, og på film bruker jeg den nå KUN til LFE! Etter at jeg fant ut at RK "kvælte" frontene mine, og fikk bypassa dem, så fungerer de som pokker og leverer så det holder, så synes det da er den beste løsningen... 8) Liker bassen i frontene mye bedre
Også fant jeg disse HT på loftet :lol: Technics SB-CS55.

Noen som vet noe om dem?
Her er noen halvnakne bilder av SVS og Yamaha´en for de som synes det er eyecandy :razz:

Har forresten sliti med at satelittdekoderen min får klikkings og fryser bildet i rosa. Fant i dag ut at det skjedde hver gang jeg satt varmepumpa på veggen til "powerful" :-? Hva i all verden
Jeje. Blir vel no Grand Prix, taco og leie en film via Xbox Live for å ta igjen noe tapt i kveld tenker jeg
-----------
Update Høst 2012:
Da har jeg endelig fått surra meg til å få malt stua litt

Feira med å kjøpe meg et par nye Blu-ray´s. Rå effekter på togscena i Super 8! Hele huset rister

Sist redigert: