Hei leste en slik tråd på et annet forum og tenkte det kunne vere morsomt å ha en slik her også. For at det ikke skal bli mye rot, venter vi med neste quiz til den foran er løst.
Premien til den som løser en oppgave blir å få lage neste.....
OK Quiz 1 starter med en lett en 8)
Stikkord; Døde Blomster og Ville Hester
Da etter min mening denne tråden har bltt for vanskleig og sær for mange inkludert meg selv
har jeg laget noen regler.
Regler:
1. Spørsmål stiller må svare på forslag til løsninger innen 24 timer.
2. Den som har fått riktig svar bekreftet svar må lage ny oppgave innen 24 timer.
3. Har du svart på eller stillt et spørsmål, ver vennlig og sjekke innom så snart og
ofte du kan.
4. I begge tilfeller over er det fritt frem å lage ny oppgave for alle hvis ikke svar eller ny quizz kommer etter 24 timer.
5. Spørsmål skal fra nå av vere innen følgende musikk genre: Pop, Rock, Blues og Heavy Rock.
(ikke trash death black etc. metall)
6. Musikken/Artisten/plata må vere fra: USA, Canada, UK, Scandinavia, Australia og Vest Europa.
7. Alder på Musikken/Artisten/plata er det ingen begrensing på.
8. Spørsmål må vere om noenlunde allment kjent Musikk Artist eller Album.
Post din mening om desse reglene, vil gjerne ha meninger dere måtte ha.
Premien til den som løser en oppgave blir å få lage neste.....
OK Quiz 1 starter med en lett en 8)
Stikkord; Døde Blomster og Ville Hester
Da etter min mening denne tråden har bltt for vanskleig og sær for mange inkludert meg selv
har jeg laget noen regler.
Regler:
1. Spørsmål stiller må svare på forslag til løsninger innen 24 timer.
2. Den som har fått riktig svar bekreftet svar må lage ny oppgave innen 24 timer.
3. Har du svart på eller stillt et spørsmål, ver vennlig og sjekke innom så snart og
ofte du kan.
4. I begge tilfeller over er det fritt frem å lage ny oppgave for alle hvis ikke svar eller ny quizz kommer etter 24 timer.
5. Spørsmål skal fra nå av vere innen følgende musikk genre: Pop, Rock, Blues og Heavy Rock.
(ikke trash death black etc. metall)
6. Musikken/Artisten/plata må vere fra: USA, Canada, UK, Scandinavia, Australia og Vest Europa.
7. Alder på Musikken/Artisten/plata er det ingen begrensing på.
8. Spørsmål må vere om noenlunde allment kjent Musikk Artist eller Album.
Post din mening om desse reglene, vil gjerne ha meninger dere måtte ha.