Får også ta med en av årets fineste utgivelser (IMO):
![]()
Så får man håpe på at det kommer flere multikanals utgivelser fra The Alan Parsons Project!!!!!!
Svarer på mitt eget innlegg, photobucket skulle plutselig ha en haug med penger for å hoste bilder - innlegget handler selvsagt om multikanalsutgaven av Tales of Mystery and imagination.
Nå er denne på vei, kommer i november:

http://cdon.no/musikk/alan_parsons_...xset_edition_(3cd+blu-ray_audio+2lp)-41003593
1982 - Eye in the Sky i en 35 års jubileumsutgave, vinyl, cder og heldigvis en hi-rez multikanalutgave på Blu Ray Audio. Med tanke på forrige utgave og at det er Alan Parson (mannen som mikset Dark Side of the Moon for F!) som står for mixingen, så kommer dette å bli fantastisk!
Det ryktes om at det kommer en enkeltstående Blu Ray utgave på et senere tidspunkt - hvor man nok slipper unna med et par hundrelapper. Selv river jeg nok i en tusing for å få hele pakka! For dette var en stor favoritt på 80 tallet, spiller den stadig enda. Tror dette blir årets utgivelse for meg.
Turn of a Friendly Card, I Robot, Pyramid osv - bare kjør på - jeg handler alle!!!! :mrgreen: