Det går fremover.
Kjøkkenet er montert, men mangler fortsatt strøm og vann. Håper dette kan ordnes i løpet av uken.
I kinoavdelingen har det skjedd en god del. Mye av det synes ikke, men det er godt å vite at grunnlaget er gjort, og at det er gjort ordentlig!
Av-hyllen er ferdig, den ble fin!
Gulv, vegger og tak er ferdig platet, sparklet og grunnet, høyttalerne er på plass bak rammen.
Nedfelt tak er ferdig, mangler stoff og lys. Jeg har funnet fine lister for indirekte belysning, håper det blir bra!
Teppefliser ble lagt i helgen, det tok mye lengre tid enn vi trodde siden alt er veldig skeivt, men det ble bra til slutt.
Neste delmål blir å trekke stoff der det skal, samt å få inn elektriker igjen så alle koblinger kommer på plass.
Etter litt frem og tilbake landet vi på en 7.2.4-løsning, som igjen innebar at vi måtte ha ny forsterker. Det ble en Yamaha RX-A8A som vi tror blir bra. Atmos-høyttalere ble Klipsch som resten av settet.
Det er godt å være i en oppbyggingsfase nå etter mye riving og våte overraskelser. Jeg tror vi nærmer oss slutten, og det er jammen på tide. Jeg gleder meg til å se film nå