mb quart hd-pf200

einis

Medlem
6 Jan 2004
16.146
8
38
"- Min ABSOLUTTE REFERANSE av høyttalere inntil 90.000,-/par"
javel. klarer sikkert lure noen med ord.. høyttalerene ser iallefall rimelige ut. kompakt, vinyl finish etc

eddie

Medlem
26 Aug 2004
10.895
0
0
Hei Petter hvis du har betalt nærmere 50000.- for disse så er det jo tidenes svindel uansett lydkvalitet !!!

eddie

Medlem
26 Aug 2004
10.895
0
0
"- Min ABSOLUTTE REFERANSE av høyttalere inntil 90.000,-/par"
javel. klarer sikkert lure noen med ord.. høyttalerene ser iallefall rimelige ut. kompakt, vinyl finish etc

Skulle sjekket dette opp! Høytalere til 4 lapper selges av maxwell gjennom finn.no til 49900.-

Retep

Svært aktiv
7 Feb 2005
3.678
570
113
Ullensaker
Om det er svindel så skulle men tro at det skulle gå. Men trøbbelet er jo at MB Quart og German Physics ser ut til å være to ulike selskaper. Jamfør den linen lenger oppe fra Wiki. Der det ene gikk konkurs og det andre merke oppsto fra den konkursen. Og en forhandler kan ta akkurat det han vil for sine ting. Ingen lov som sier noe om det ( tror jeg )

Men om dette stemmer og det ikke er noen trykkfeil noen plass, så er jo det fryktelig! Jeg forsvarer ikke noen her, og svarer bare på generellt grunnlag.

Sist redigert:

Retep

Svært aktiv
7 Feb 2005
3.678
570
113
Ullensaker
Har lest litt videre på nett nå. Tysken min er ikke så god som den var en gang. men etter hva jeg forstår så gikk MB konkurs og det ble oppretta et selskap som heter GM altså German Maestro. MB var kjent for sin kompetanse og hantverk og GM utnytter dette i sin marledsføring. Et kjent triks er det vel..