Lyden kutter tidvis ved streaming

Pollah

0
29 Mar 2007
124
0
16
Hei.
Sliter med en nylig innkjøpt Philips 65" (8503) ved streaming, hvor lyden kutter kjapt og kommer tilbake igjen - noe som kan skje mange ganger i løpet av en film. Skjer kun ved streaming, avspilling av filer via ekstern harddisk er uten dette problemet. Andre som erfarer denne typen problematikk ved streaming direkte fra TV? Gjelder optisk ut, ved avpilling på TV-høyttalerne skjer det ikke. Ei heller om jeg f.eks kjører Spotify via chromecast og bruker optisk ut fra TV - det fungerer knirkefritt. Veldig irriterende, spesielt på en ny TV. Vurderer nå om jeg skal ha en Nvidia Shield som mediasenter heller.

9 Jun 2019
483
58
28
Kan du svare helt hva du mener? Du sier alt annet funger,men ikke den nye tv-en. Men jeg tror det ikke er kontakt feil. Skjekket innstillingene? Gjennom mediesenter ditt. Du bruker vel det? Har ikke erfaring med mediesenter. Men jeg har ingen problemer med streaming av musikk og film via mitt system, men jeg bruker ikke mediesenter. Som sagt skjekk om er rett via optisk ut. Men meget merkelig.

Gurba

0
19 Feb 2009
24.635
7
38
Har mottakeren innstilling for Ultra Low Jitter PLL? Jeg opplevde lydutfall på enkelte kanaler med denne satt for høyt.