Lurer du på om du kan bytte brukernavn? Les her først.

mag1

Tidligere Admin
11 Des 2002
1.884
0
0
www.skjegstad.com
Etter stor pågang med ønsker om bytte av brukernavn har vi bestemt oss for å slutte å gjøre dette. Det er mange endringer som må gjøres i undersystemene våre for hver bruker og dette tar for mye tid. Vi vil senere forsøke å finne en løsning som fungerer bedre for oss, men i mellomtiden må dere altså beholde brukernavnene deres eller opprette nye.

Det er altså ikke mulig å få endret brukernavnet sitt.

17 Mar 2011
7.347
0
0
Forsatt samme status? :-D :-D :-D :-D ønsker virkelig å bytte navn og tror behovet er stort for mange her på AVforum.. Håper at AVforum crewet jobber for å finne en løsning. Og for at det ikke skal bli for mye kaos, begrens bytting til kun 1 gang per person. Når du bytter navn: NB!! Kun et bytte er lov. Er du 100% sikker på at du ønsker deg dette navnet resten av din tid på AVforum? Helt sikker ? Bekreft [x]

Navnet er helt random, tenkte at jeg kanskje bare skulle legge et innlegg eller to her, men ble fort 1570..

OleM

0
26 Jul 2003
11.823
0
0
Det var en bruker her en gang i tiden som het "Hi-Fil". Jeg lurer på hva som skjedde med ham?... ;-)

Gorm

0
13 Des 2002
40.115
102
63
55
Jessheim
Det er vel ikke så vanskelig å finne ut, og du gidder å bruke søkefunksjonen ;-)

Jeg la den brukeren "død", og opprettet ny med eget navn som nick. Det ble forsøkt å endre brukernavn den gangen, men det medførte at store deler av forumet ble utilgjengelig for meg, og det måtte endres tilbake. I forbindelse med at den ble endret tilbake, forsvant alle brukerdata på Hi-Fil nicket. Noen data kunne gjenopprettes, men dette var en manuell, og svært tidkrevende prosess.
Det er jo ikke for moro skyld at vi sier det ikke er mulig på dagens plattform. På en helt ny bruker - uten innlegg - er det mulig. Men vedkommende vil aldri få tilgang til minHjemmekino, minHiFi, osv.

Faller

0
28 Feb 2005
2.155
0
36
avforum.no
Vil tro at dette er noe som er tenkt på til Avforum V.2? Ikke at jeg har noe navne-problem, men siden det er etterspørsel for det, så ligger det kanskje et grunnlag for det på ny plattform.

Mvh Faller

3 Mar 2008
285
0
0
Drammen
Det er kun 14 dager til 10 års jubileum for svaret dere ga på denne tråden.
Og intet har skjedd vedr . topic?

Sist redigert: