Jeg kjenner en som har dette, eller hadde. Nå har han "oppgradert" videre. Det låter bra, ingenting å si på det. Men det er også kostbare saker.Lovemusikk skrev:Tenk om en hadde hatt råd til B80 høyttalere og et par 911 forsterkere og..hehe..
Smekket i trommer og slikt er noe jeg setter veldig høyt på min prioriteringsliste også. Her syntes jeg Marten Django gjør en veldig god jobb, og de har tilstrekkelig pondus i bunn til å slippe sub.Lovemusikk skrev:Det som eg har etterlyst før i tiden, nemlig smekket/trøkket i slagverket sitter som et skudd. Om det er verdt 70.000 er en annen sak..men har heller ikke noe erfaring så høyt i prisklassene. Vet Coltrane koster 500000+ så sånn sett er det vel ikke gale at B80 koster godt over 200.000 hehe..
Men kjempe fornøyd ja. :-D
Ellers er jeg enig med Scrooge om at sub kan heve de fleste anlegg. Ønsker man bare litt dypere frekvensgang er det også relativt enkelt å integrere. Det er når man bruker en sub "aktivt"(overlappende frekvenser) at det krever mye jobbing, og helst noen verktøy.
Geir Arne