Litt humor i hverdagen.

Mirage

Medlem
20 Nov 2003
5.793
2
38
39
Tro om det er noen spesiell grunn til at det står en gjeng voksne mannfolk og gauler "Glory hole Man Uniiiiiiiited!!!!!!!" elns ute i gata her? Gay parade?:mrgreen:

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.737
6
38
image.jpg

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.737
6
38
Har du problemer med venner og kjente, eller debattanter på diverse fora, som skriver med store bokstaver?

Her er endelig en kvalitetsvideo som kan hjelpe:
[Youtube]IeG78Q3fBM4[/youtube]

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
41
Nord-Trøndelag
Kom over noe på fjasboka som jeg som trønde syns var morsomt værtfalt :p hehe

En lærerinne begynner sin nye jobb på en skole i Oslo..
Hun ber elevene rekke opp hånden dersom de er Vålerenga-supportere. Alle utenom en liten jente rekker opp hånden.

Frøken kikker forundret på jenta og spør:
- "Lise, hvorfor rekker du ikke opp hånden?"
...
- "Fordi jeg ikke er Vålerenga-supporter," svarer hun.

Frøken er forundret og spør :
- "Om du ikke er Vålerenga-supporter, hva er du da?"

- "Jeg er stavanger oilers-supporter," svarer hun.

Frøken tror knapt sine ører: - "Lise, hvorfor er du stavanger oilers-supporter?"

- "For at mamma og pappa er fra stvanger. Mamma er stavanger oilers-supporter og pappa er stavanger oilers-supporter, derfor er også jeg stavanger oilers-supporter."

- "Jasså," svarer frøken litt irritert. "Det er ingen grunn for deg til å være stavanger oilers-supporter. Man må ikke synes det samme som sine foreldre hele tiden. Tenk om din mamma hadde vært prostituert, din pappa narkolanger og din bror biltyv. Hva hadde du vært da?"

- "DA," svarte Lise, - "DA hadde jeg vært Vålerenga-supporter!"

Mirage

Medlem
20 Nov 2003
5.793
2
38
39
"Årets konferansier på We Love The 90s er ingen ringere en David Hasselhoff. "The Hoff" lover et forrykende show, og ikke minst gjenhør med Baywatch-temasangen "I'll Be Ready" og "Looking For Freedom". Det er få som tviler på at taket vil løfte seg på Telenor Arena når "The Hoff" entrer scenen!"

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
41
Nord-Trøndelag
En bil blir stoppet av politiet fordi den kjører 20 km/t i en 80 sone. Føreren er en liten gammel dame på 85 år og i baksete sitter hennes jevnaldrende 3 venninner.“Frue” spør politimannen “hvorfor kjører du så sakte i en 80 sone?”.
“Herregud mann” svarer den gamle damen ” se på veiskiltet, det står jo 20 på det!”.
Politimannen rister på hodet og sier tålmodig: “Frue, skiltet forteller at du kjører på riksvei 20, ikke at fartsgrensen er 20 km/t."
“Åaaaa sier du det, ja men det skal jeg huske,” svarer den gamle damen.
Politimannen titter på damene i baksetet, og synes de ser ut til å være litt uvel og grønne i ansiktene.
“Er det noe galt med dine venninner?” spør han. “Det ser ikke ut som de er helt friske."
“Neida,” svarer den gamle damen. ”Du skjønner vi har akkurat svingt av riksvei 180..."

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
41
Nord-Trøndelag
Grovis

En drøm

Alle menns drøm er å få en kvinne ned på alle fire, ikledd svarte lakkstøvletter og konduktørlue, med et grønt flagg i hånda mens hun roper:
“Klart i spor to!”

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
41
Nord-Trøndelag
Q: Hva er likheten mellom en Mac og ei dame?
A: Begge har en-knapps-mus.

Q: Hva er likheten mellom en PC og ei dame?
A: Begge vil ha joysticken i game-porten.

Q: Hvordan får du kona di til å skrike når du knuller?
A: Ringer henne og forteller hva du driver med.