Litt humor i hverdagen.

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
Supertramp skrev:
En ung kille från en by i Norra Norrland flyttade till Stockholm och gick till ett stort köpcentrum för att söka jobb. Chefen för köpcentret undrar:
- Har du någon säljerfarenhet?
- Nåååå, jooo, nok har ja jobbat som säljare hemma i skogarna.
Eftersom chefen tyckte killen verkade trevlig och framåt bestämde han sig för att anställa honom.
- Du kan börja imorgon bitti, sa han. Jag kommer ner efter vi har stängt imorgon kväll och ser hur du har haft det på din första dag.
Killen hade en tung dag, men till slut var den till ända. Efter stängningsdags kom så chefen ner som han lovat dagen innan.
- Hur många affärer gjorde du idag? frågade chefen.
- En.
Då blev chefen lite fundersam och sade:
- Bara en!? Våra försäljare brukar normalt göra mellan 20 och 30 affärer på en dag. Hur mycket pengar rörde sig affären om?
- 1 911 138 kronor.
Chefen blev mycket överraskad och upprepade beloppet:
- 1 911 138 kr?! Vad sålde du då till honom?
- Först sålde jag en liten metkrok. Sedan sålde jag en mellanstor metkrok. Därefter sålde jag en stor metkrok. Sen blev det ett metspö. När jag sedan frågade vart han skulle fiska någonstans svarade han att han skulle åka ner till kusten. Då sa jag att han skulle behöva en båt, så vi gick ner till båtavdelningen. Jag sålde honom den stora Baylinern med dubbla motorer. Därefter visade det sig att hans lilla Honda Civic inte fick dra den stora båten, så jag tog med honom till bilavdelningen och sålde honom den där 4-hjulsdrivna Chevrolet Tahoen.
Chefen, som nu var i chocktillstånd sade:
- Så du menar alltså att en kille kom in för att köpa en metkrok och du lyckades sälja honom en båt och en bil?
Då svarade killen glatt:
- Nej, nej! Han kom in och skulle köpa tamponger till sin fru, och då sa jag att han lika gärna kunde åka och fiska, eftersom helgen ändå var förstörd!

Denne er god :D
Den finnes også på Norsk bare en gooler litt :-D
Fant den til en kursholder jeg var på kurs til via nav. Holdt på og le oss av stolene da han leste den opp :D

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
Kom over et konsert bilde på nettet. Ser ut til og være Lilly Allen.

Lurer på om det var en interesant konsert :-D Finner`n frem tro ? :D

Vedlegg

• Photographs That Were Captured At The Right Time, Lilly Allen.jpg
    Photographs That Were Captured At The Right Time, Lilly Allen.jpg
    103,9 KB · Sett: 109
25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
To karer fra gassverket - en veteran og en ung læregutt
- var ute og sjekket gassmålerne til alle husstandene i et nabolag. De parkerte varevognen i enden av gaten og tok husene etter tur.
I det nederste huset satt en eldre kvinne og fulgte de to nysgjerrige med blikket.

Etter å ha sjekket måleren hennes på utsiden av huset, sa den eldste karen til den yngste: -Vet du, jeg er så sprek at jeg kan løpe fra deg når som helst, enda så gammel som jeg er.
-Bert deg ned gammer'n, det tror jeg ikke før jeg ser det, sier unggutten bråkjekt.

-Greit, da kappløper vi tilbake til bilen.

De beinet av gårde så kjapt de kunne. Brått hørte de løpende skritt bak seg, og så at den gamle damen var i ferd med å innhente dem.

-Hva i huleste, hikste den eldste mannen utmattet.
-Jeg er ikke dum, heller, sa gamlemor.
-Når jeg ser to karer fra gassverket løpe for livet,
da har jeg vet til å komme meg unna, jeg også!

tols1

0
2 Jan 2006
16.663
1
0
harman/kardon skrev:
Kom over et konsert bilde på nettet. Ser ut til og være Lilly Allen.

Lurer på om det var en interesant konsert :-D Finner`n frem tro ? :D

Noen tar begrepet "intimkonsert" mer bokstavlig enn andre :mrgreen:

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
En blondine kommer hjem og forteller for sin mor at hun er gravid.

- Hvordan kunne dette hende? spurte moren strengt.

- Det var et skoleprosjekt om livets mirakel, svarte blondinen.

- HVEM er faren?

- Vet ikke, det var ett gruppearbeid...

24 Jun 2010
14.737
6
38
Hadde det enda vært HiFi relatert, men her snakker man om matavfall og plastposer....

HFS javel.......jpg

Det var visst ikke Facebook som var folks tidstyv allikevel.... :)

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
BREVET TIL FAR !

En far gikk forbi sin sønns værelse, og stusset over å se at det var pent ryddet opp, og sengen ordentlig redd opp. Så fikk han øye på en konvolutt, som var lagt på hodeputen, adressert til 'Far'. Med bange anelser og nervøse hender åpnet han konvolutten og leste brevet fra sin eneste sønn :

Kjære Far!
Det er med stor beklagelse og sorg at jeg må skrive til deg. Jeg var nødt til å stikke av med kjæresten min, fordi jeg ville unngå en scene med mor og deg. Jeg vet at du og mor stadig anser meg for å være et barn, men far, jeg er altså 17 år gammel og jeg vet hvordan jeg skal ta vare på meg selv.

Jeg har funnet ekte kjærlighet sammen med Susanne, og hun er bare så søt. Men jeg er klar over at du aldri ville ha henne med på bilder på grunn av piercingene, tatoveringene og ikke så fine klær. Og fordi hun er så mye eldre enn meg. Det er fordi hun har fem barn, hvorav hennes yngste datter er på min alder.

Men det er ikke bare forelskelse. Far, hun er gravid med tvillinger! Susanne sier at vi vil bli veldig lykkelige sammen. Susanne bor i en campingvogn ute i skogen, og hun har rikelig med ved til å holde oss varme vinteren over.

Vi deler så mange drømmer om fremtiden. Far, hun sier at hun vil kjøpe masse dataspill til meg. Susanne elsker barn. Alle barna hennes har forskjellige fedre, men hun sier at med meg er det annerledes. Far, jeg vet at vi vil være sammen alltid. Susanne sier at jeg er mye mere mann enn de eldre fyrene hun har vært sammen med. Er ikke det søtt?

Susanne har åpnet øynene mine for at hasj faktisk ikke er skadelig. Hun er en forretningskvinne siden hun dyrker sin egen hamp, og selger det for å forsørge familien sin. Susanne er dyktig med penger; hun bytter noe av hasjen sin med naboene i kokain og ecstasy. De andre beboerne i skogen er også forretningsfolk.
I mellomtiden vil vi be om at vitenskapen finner en kur mot AIDS, så Susanne kan få det bedre.

Du skal ikke være bekymret for meg, Far. Jeg er veldig lykkelig! En dag er jeg sikker på at vi vil komme og besøke dere, så kan dere se barnebarna deres, og mine stebarn.

Med kjærlig hilsen,
Din sønn Jonas.

PS.
Far, ikke noe av det ovenfor er sant. Jeg er over hos Thomas. Jeg ville bare fortelle deg at det finnes verre ting i livet enn karakterboken som ligger i skrivebordsskuffen.

Ring meg når det er sikkert for meg å komme hjem. DS.

24 Jun 2010
14.737
6
38
Haha, den var ny.

Synd han ikke løp ut med kamera foran seg som en pistol og pekte på forbryterbilen og skrek: "Freeze, motherf***er"