Litt humor i hverdagen.

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
En og gi en F på så ærlige og riktige svar...

253116_10151249250806427_660114578_n.jpg

Kokken

0
1 Sep 2004
12.553
1
0
Ikke alle fikk med seg hva som foregikk i pod'en etter Felix Baumgartner hadde hoppet...

attachment.php

Vedlegg

• XzUCXuHmnkWKX3ssBUqdRA2.gif
    XzUCXuHmnkWKX3ssBUqdRA2.gif
    303,6 KB · Sett: 154
25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
Gubben hadde glemt bryllups dagen deres og kjerringa sa forbannet: "i morra bør det stå en gave i gårdsplassen som går fra 0 til 100 på 2sek." neste morgen kom hun ut på gårdsplassen og fikk se en lite firkantet gave ligge på bakken. hun pakket den opp og oppdaget at hun hadde fått en badevekt.....

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben.
En mobiltelefon ringer, og en mann svarer den på «høyt talende», mens han snører skoene sine. Alle andre kan dermed lytte til samtalen ;
Mann: - Hallo !
Kvinne: - Hei kjære, det er meg. Er du i klubben ?
Mann: -Ja !
Kvinne: - Jeg står på Aker brygge og har funnet en skjøøønn lærjakke. Den koster bare 7.500,- Er det OK at jeg kjøper den?

Mann: - Ja da, naturligvis, hvis du liker den så godt, så ...
Kvinne: - Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes for å få montert en ny stjerne. De hadde akkurat fått inn 2013-modellen, og de hadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg !
Mann: - Hva kostet den?
Kvinne: - 2.200.000,- i standardutgaven !
Mann: - OK,så kjøp den da,men til den prisen må du få med vinterdekk !
Kvinne: - Tusen takk, kjære. Du er nå søt og. Så var det bare en ting til. Det huset vi så på i fjor er til salgs igjen til 10.500.000,-
Mann: - OK, tilby dem bare 10 mill kr. De vil sikkert akseptere ! Hvis ikke så gi dem de siste 500.000,-. Det er jo en OK pris !
Kvinnen: - OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg !
Mannen: - Ha det bra. Jeg elsker deg også !

Telefonsamtalen slutter. Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham, inntil mannen med et stort smil sier:

- Er det noen som vet hvem som eier denne telefonen ?

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
Ja, noen intervjuer kan får en til og gapskratte :-D

Syns svarene er helt konge :-D

[YOUTUBE]5e8bIoEOrdE&feature=endscreen[/YOUTUBE]

Håper Snickers-is syns det er Ok og poste det i denne tråden :)

24 Jun 2010
14.737
6
38
harman/kardon skrev:
Ja, noen intervjuer kan får en til og gapskratte :-D

Syns svarene er helt konge :-D

Håper Snickers-is syns det er Ok og poste det i denne tråden :)

Herlig! Hvem er intervjueren?

24 Jun 2010
14.737
6
38
Tegneserie om do-kultur - Sørlandet - NRK Nyheter

NRK Sørlandet hadde en reportasje fra rensanlegget i Kristiansand.

Det var et av de beste innslag jeg har hørt på radio. For hva kunne vel ikke ansatte i renseanlegget fortelle hva folk kaster i do.....

Det som ikke står i artikkelen er at det en gang var en som hadde kastet et møbel (!!) i toalettet. Vedkommende hadde revet opp stoffet i biter og saget opp treverket i biter - og så kjørt det ut gjennom toalettet..........

Du verden!

24 Jun 2010
14.737
6
38
Til våre kjære finnmarkinger på AV-forum; de med sameblod i årene:

Samen spør kompisen sin:
- "Ka gjorde du for kona di på bryllupsdagen ifjor?"
Kompisen svare - "Æ tok ho med til fjells."
- "Så koselig!... Ka skal du gjøre i år da?"
Kompisen:
- "Æ ska hente ho"......

tols1

0
2 Jan 2006
16.663
1
0
Supertramp skrev:

Litt pussig at driftsingeniøren lar seg overraske over at de finner gullfisker i kloakken. Å vandre til de evige jaktmarker i toalettet er jo en helt vanlig seremoni for en bortgått gullfisk. Man kan jo ikke bare slenge stakkaren i søpla heller? Han skal jo tilbake til sitt rette element.

Og hvis pumpa stopper av en skarve gullfisk, vil jeg påstå at det er på høy tid å kjøpe noen kraftigere pumper, med mindre sørlendingene har tradisjon for svært store gullfisker.

Kokken

0
1 Sep 2004
12.553
1
0
Mange på sørr-landet har aner fra USA - alt er stort der og de har tatt det med hjem... ;-)

Ute-gullfisk (Karper) kan bli store :razz: selv for pumper

attachment.php

Veldig store :shock: men jeg tror selv disse har problemer med å komme ned i sluket først.

attachment.php

Vedlegg

• Gullfisch.jpg
    Gullfisch.jpg
    45,9 KB · Sett: 148
  • Hatchet Pond Carp Fishing - 20lb 2oz.jpg
    Hatchet Pond Carp Fishing - 20lb 2oz.jpg
    124,3 KB · Sett: 137
28 Apr 2006
2.709
0
36
46
Kompis av meg, har (hadde iallefall), norges rekord i gullfiske fisking på sørr-landet. Fisken veide nesten 1kg. Er gullfisk, som tåler norsk klima, og lever ute.

25 Apr 2005
43.993
0
0
42
Nord-Trøndelag
Supertramp skrev:

Det var et av de beste innslag jeg har hørt på radio. For hva kunne vel ikke ansatte i renseanlegget fortelle hva folk kaster i do.....

Det som ikke står i artikkelen er at det en gang var en som hadde kastet et møbel (!!) i toalettet. Vedkommende hadde revet opp stoffet i biter og saget opp treverket i biter - og så kjørt det ut gjennom toalettet..........

Du verden!

Har de funnet Nemo ?... :-D hehe