LG 77" OLED77C26LD bestillt.

2 Jan 2006
464
3
18
Ja da fyller man 60 og kona gir meg 15K til presang. Trippet innom Power og fikk selger helt for meg sjøl. Kikka på mye men var ganske klar på at eg skulle ha OLED. Den gamle 55" Panasonic ST`'en trenger avløsning! Øyet ble stort og vått og selger kom i skikkelig selgermodus. Litt diskusjon fram og tilbake så gav han meg 5K i Rabatt samt 3500 i Cashback fra LG. Da havna vi under 30K for nevnte modell. Handel ble det og håper den kommer til helgen....:)
Dette skal bli morro gitt. Håper den svarer til forventningene.
Tips og triks mottas gjerne....

2 Jan 2006
464
3
18
Da er skjermen i hus. Wow!!! Sinnsykt. Sort, sort, sort

Vedlegg

• 20220617_133947.jpg
    20220617_133947.jpg
    1,7 MB · Sett: 109
2 Jan 2006
464
3
18
Noen som har lyst på en 50 Panasonic ST?😄😄 nei den går nok på hytten. Men jaggu var det et kvantesprang i billedkvalitet

2 Jan 2006
464
3
18
Da er det tid for litt tilbakemeldinger.
TV er bare helt sinnsyk bra. Klart overgang fra HD til 4K har litt å si, men må bare få si at sortnivå og kontrast er helt utrolig! Terningkast 10. Klarer ikke la tv være av rett og slett. Og på sen kveld og film er det bare sinnsykt bra. Tv har mange forhåndsstillte modus men STANDARD syns jeg er mest naturlig. SPORT-modus er iallefall helt blåst. Det er alt fyrt på så sterkt at det blir latterlig. Mulig det funker på vinteridrett....

Men den krystallklare glassplaten gir mye gjenskinn. Men det er bare å dra ned markisene. Dette visste jeg jo og jeg velger heller sortnivå og kontrast any day.

TV leveres med en pen fot i sølv som er elegant og lite synlig. Gidd ikkje skru opp veggfeste.

Kona gliser hver gang vi setter oss ned for å kose oss, og det skal mye til.....

Dette er bare "løp å kjøp". Og til en den prisen eg fikk på 29K hos Power kan eg nesten ikkje grine av litt lavere sum på konto.

• Like
Reactions: vegardxf