Led Zeppelin Celebration day..

13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
[YOUTUBE]VbusDxLekPQ[/YOUTUBE]

Og kvifor bur eg fremdels i norge?!? :evil:
Var det noen som sa sverigetur? :p

blu-rayen skal ivertfall kjøpast!!

Håper det er bra kvalitet i forhold til mye av det "remasterd" dritte dem har severt oss i det siste 8)

Probie

0
21 Feb 2008
2.616
0
36
31
attachment.php

:p

Vedlegg

• LIKE.png
    LIKE.png
    26,7 KB · Sett: 162
13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
Supertramp skrev:
Kinofremvisning er kanskje et desperat forsøk for å unngå piratering.
Queen gjør det samme nå med restored/remastered versjon av Budapest konserten i 1986.

Official International Queen Fan Club > News Detail Page... Freddie Mercury | Brian May | Roger Taylor | John Deacon...

Men det ser ut som at LZ vil bli sluppet på BD/DVD
Led Zeppelin to preview DVD in cinemas worldwide next month | Gigwise

ja LZ kommer på blu-ray også ;) dette er jo fra derre siste konsert, som eg desverre ikkje fekk dratt på :'(

Er ikkje så ekstremt stor fan av quenns remaster material da noe av det er "litt" for mye remastra :p samme med LZ sine nyeste plateslipp kjøpte en for ikkje så lenge siden, den blei liggande i bilen da den høyrtes så forferdelig ut både på stereoen og i bilen :\

13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
Supertramp skrev:
Nåda :). Sjekk denne du. Deilig lyd&bilde
[youtube]r27rWqh6kN0[/youtube]

Har det meste som queen har gitt ut opp igjennom dem har noen plater som er så som så "remasterd" men det er jo may som står bak spakene der somregel, det var Zeppelin jeg reffererte til :)

Fekk søren meg lyst til og hive på queen nå :D får vell dra fram a night at the opera dvden :D syns den har bra lyd og bilde :)

edit: har dog svært lite Blu-ray material av begge ser liksom ikkje heilt "fortjenesten" ved og kjøpe samme på blu-ray når ld og bilde er "nesten" det samme på dvd (mitt synspunkt)

28 Nov 2009
3.408
0
0
Supertramp skrev:
Den LZ BluRay skal jeg bare ha!

Det er du ikkje åleine om, denne må i samlingen. Har hatt fleire fan versjoner av konserten, men det skal bli greit å få ein skikkelig utgivelse av denne, etter 5år med venting

28 Nov 2009
3.408
0
0
Supertramp skrev:
Holder Plants stemme konserten ut?

Stemmen er der, men merker på Stairway to Heavens mest intense at dei har passert 1 1/2 time spilletid. Men gjevnt over godt gjennomført synes eg. Versjonen eg sitter på er intet lydmessig kunstverk, men det lover godt for BDen :) BBC sendte litt live ifra konserten, så klipp skal være mulig å spore opp på nettet for å korte ned ventetiden :)

Komlo

0
10 Sep 2010
8.067
0
36
Ingen tvil om at denne blurayen skal handlast! Mest ettertrakta bluray nokonsinne for min del...

Eg ville jobba på hjørna eit år, solgt huset og gitt ein arm og ein fot for å fått sett konserten.

13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
Komlo skrev:
Ingen tvil om at denne blurayen skal handlast! Mest ettertrakta bluray nokonsinne for min del...

Eg ville jobba på hjørna eit år, solgt huset og gitt ein arm og ein fot for å fått sett konserten.

enig :D

13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
Espen-hj skrev:
Det er du ikkje åleine om, denne må i samlingen. Har hatt fleire fan versjoner av konserten, men det skal bli greit å få ein skikkelig utgivelse av denne, etter 5år med venting

samme her har venta på denne siden konserten var.. gått og erga meg over at eg ikkje fekk reist på koserten :evil: har hatt mange crapy fan versjoner av denne ja :p

Protet

0
25 Okt 2007
2.736
0
36
Yes, endelig!
SANDCASTLES.png

/Fan-nazi

Teknisk sett er ikke dette en konsert med 'Led Zeppelin', de sluttet å eksistere i september 1980. Dette er en konsert med Page, Plant, Jones og Bonham jr; Jason Bonham. Men faderullandei det skal bli fett å se!

13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
Protet skrev:
Yes, endelig!
SANDCASTLES.png

/Fan-nazi

Teknisk sett er ikke dette en konsert med 'Led Zeppelin', de sluttet å eksistere i september 1980. Dette er en konsert med Page, Plant, Jones og Bonham jr; Jason Bonham. Men faderullandei det skal bli fett å se!

Du har for såvidt rett i det, men siden det er bonhams sønn så er det nesten led zeppelin :) synd ingen i norge sender denne på kino :(

Men en får jo betre lyd hjemme :D

aeon2

0
11 Feb 2006
335
0
16
oh my god.
Dette har gått meg hus forbi.......
Jeg husker den kvelden konserten var -
jeg satt online på et brukerforum hele kvelden og natten og
så setlista poppet opp etterhvert.