(løst, HK på saken)Hvor kjøper man høyttaler stoff som er 1 meter bredt?

johime

Medlem
20 Jun 2011
284
0
0
Holder på med en liten mini kino og planlegger å trekke opp en falsk vegg med høyttalerstoff. Har ikke så lyst på så mange rammer så skulle gjerne hatt stoff på en meters bredde.
Da hadde jeg klart meg med 4 rammer rundt tv. :)

Noen som har sett noen plasser de selger?
Har sett på dynabel, biltema og noen lokale butikker og det jeg finner der er 80cm bredt.

Går det eventuelt å bruke noe annet framfor høyttalere, filt av noe slag kanskje? :confused:

ThomasOslo

Medlem
30 Apr 2010
360
4
18
Oslo
Om du bor i Oslo eller tar turen, så har du en stor og bra stoff-butikk på Alnabru..
Den ligger der hvor Sengetøylageret lå tidligere, om du vet hvor jeg mener.

De har alle slags stoffer i metervare...forskjellige bredder ++

Har selv kjøpt stoff der til trekking av dører til stereobenk ++

:)

17 Mar 2010
2.068
0
0
Riktig, det er en veldig bra butikk. Ligger ved rundkjøringa rett ved "Toys R Us". Jeg har vært der og kjøpt hvitt stoff til trekking av høyttalere. De har sikkert svart også, eller andre farger.

johime

Medlem
20 Jun 2011
284
0
0
takk for tipset men blir vell fort en 20timers kjøre tur før jeg kommer ned til oslo :) holdet til ved bodø her oppe hvor isbjørner går i gatene og vi rir på rein for å komme på jobb :)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
johime skrev:
takk for tipset men blir vell fort en 20timers kjøre tur før jeg kommer ned til oslo :) holdet til ved bodø her oppe hvor isbjørner går i gatene og vi rir på rein for å komme på jobb :)

Hahahaha, nice one! :mrgreen: :mrgreen:

Andersen88

Medlem
12 Jul 2010
1.808
0
0
Du kan bestille fra Hi-Fi Klubben. De har høyttalerstoff fra Dali til en veldig grei penge. De er enten 1meter bred. Tar vel ca en uke å skaffe.

tor rasmussen

Medlem
4 Des 2003
10.246
2
38
Hansa1807 skrev:
Stoff & stil heter vel butikken der :)

Stoff & stil!?
Er ikke det der hvor narkisene kjøper Snowjoggs og pastellfarget boblejakke?

Uansett. Når tviler jeg på at Stoff og stil har høyttalerstoff. Men hvis noe kan bekrefte et stoff de har som duger, vil jeg mere enn gjerne svinge forbi Stoff & stil, kjøpe det for han, og sende opp til johime.

Men da trenger jeg å vite hva det heter, og at det duger.
Går du til stoff og stil, vet de veldig mye om hardangersøm og gardiner. Men akustisk transperant materiale, da tror jeg det blir gjetting fra deres side.

johime

Medlem
20 Jun 2011
284
0
0
Tusen takk for hjelpen! Hifi Klubben er på saken, å skal prøve å bestille inn høyttaler stoffet til meg.

De hadde ikke noe på lager, men snakket med noen veldig service innstilte folk over mail og de skulle prøve så godt de kunne å hjelpe meg :)

Andersen88

Medlem
12 Jul 2010
1.808
0
0
johime skrev:
Tusen takk for hjelpen! Hifi Klubben er på saken, å skal prøve å bestille inn høyttaler stoffet til meg.

De hadde ikke noe på lager, men snakket med noen veldig service innstilte folk over mail og de skulle prøve så godt de kunne å hjelpe meg :)

Be de sende Mail til dali, så er det fikset på en uke :)