Hvordan opplever dere kundeservicen hos avshop.no?
Jeg begynner å bli ganske så lei av å vente..
Den 24.april bestilte jeg en radioshack digital lydmåler..
Jeg betalte for varen, og regnet med den skulle bli sendt rimelig kvikt.. Jeg har selv jobbet på lager og vet det ikke er vanskelig å få den sendt samme dag, eller ihvertfall dagen etter betaling er notert..
Det gikk noen dager, og jeg sendte mail til Daniel. Svaret kom raskt, han skulle si fra til lageret at Radioshacken skulle sendes samme dag (2.mai).
Men varen ble altså ikke sendt.
Jeg synes det var dårlig av Daniel å ikke holde det han lovet. Derfor valgte jeg å sende en mail for å avbestille. Nå blir derimot ikke mailene jeg sender besvart i det hele tatt!! Har vel sendt tre stykker uten å få svar. Noe som er uakseptabelt. Det anbefales jo å maile avshop, fremfor å ringe. Men ringe skal jeg på mandag uansett!!
Den dag i dag står det "lagt i bestilling" i ordrestatus.
Jeg begynner å bli ganske så lei av å vente..
Den 24.april bestilte jeg en radioshack digital lydmåler..
Jeg betalte for varen, og regnet med den skulle bli sendt rimelig kvikt.. Jeg har selv jobbet på lager og vet det ikke er vanskelig å få den sendt samme dag, eller ihvertfall dagen etter betaling er notert..
Det gikk noen dager, og jeg sendte mail til Daniel. Svaret kom raskt, han skulle si fra til lageret at Radioshacken skulle sendes samme dag (2.mai).
Men varen ble altså ikke sendt.
Jeg synes det var dårlig av Daniel å ikke holde det han lovet. Derfor valgte jeg å sende en mail for å avbestille. Nå blir derimot ikke mailene jeg sender besvart i det hele tatt!! Har vel sendt tre stykker uten å få svar. Noe som er uakseptabelt. Det anbefales jo å maile avshop, fremfor å ringe. Men ringe skal jeg på mandag uansett!!
Den dag i dag står det "lagt i bestilling" i ordrestatus.