Kundeservice hos Avshop.no?

11 Aug 2005
2.518
0
0
39
Hvordan opplever dere kundeservicen hos avshop.no?

Jeg begynner å bli ganske så lei av å vente..

Den 24.april bestilte jeg en radioshack digital lydmåler..
Jeg betalte for varen, og regnet med den skulle bli sendt rimelig kvikt.. Jeg har selv jobbet på lager og vet det ikke er vanskelig å få den sendt samme dag, eller ihvertfall dagen etter betaling er notert..

Det gikk noen dager, og jeg sendte mail til Daniel. Svaret kom raskt, han skulle si fra til lageret at Radioshacken skulle sendes samme dag (2.mai).

Men varen ble altså ikke sendt.
Jeg synes det var dårlig av Daniel å ikke holde det han lovet. Derfor valgte jeg å sende en mail for å avbestille. Nå blir derimot ikke mailene jeg sender besvart i det hele tatt!! Har vel sendt tre stykker uten å få svar. Noe som er uakseptabelt. Det anbefales jo å maile avshop, fremfor å ringe. Men ringe skal jeg på mandag uansett!!

Den dag i dag står det "lagt i bestilling" i ordrestatus.

27 Jan 2006
9.982
0
0
50
Helt enig her, det der er altfor dårlig! Vi som bor her oppe i nord er vant til å vente litt lenger, men 24 april, det er jo straks 2 uker siden. De burde da ihvertfall svare på henvendelsene dine :-x
Håper det ordner seg :wink:

20 Sep 2005
2.491
0
0
38
Har AKKURAT samme problemet som deg, kjøpte og betalte Digital Radio Shack fra avshop.no den 25 april og sendte mail om når den ville bli sendt, fikk mail tilbake om at den ville bli sendt samme dagen, 3 dager senere sender jeg ny mail der jeg får svar om at den blir sendt den dagen pga dei ikke hadde den på lager..på fredag hadde jeg ENDA ikke fått den og fikk lovnad om at den hadde akkurat komt på lager og at den skulle bli sendt dagen men ser fortsatt på min side på avshop at der står "lagt i bestilling".
Dette er noe av det dårligste jeg har vert med på, love å lyve sånn som det der holder ikke mål..kommer ALDRI til å kjøpe noe på den dritt-sjappa der igjen!!

kid

0
23 Jan 2006
6.288
0
0
34
God service er når tilbakemeldinger blir gitt.. Det holder lenge for forbruker, men det å gå i uvitenhet etter at kroner har forsvinni ut av konto er utrolig surt. For min del er det på tide å oppgradere bildesiden med ny projector og nytt rammelerret, avshop har hva jeg er ute etter, men siden dem ikke sender i postoppkrav er sjangsen stor for at det blir et annet sted.

Hørt flere med nokså dårlig erfaring vedr. svar/ventetid..

Ikke minst, det at det høres ut som alle forholder seg til daniel@avshop.no virker litt bekymringsverdig for meg, er det kun daniel som kan hjelpe til i avshop? Hva når han blir syk/ferie/sykemeldt, hvem skal jeg forholde meg til?

Likevel, er det utrolig mange med god erfaring fra avshop, så vet ikke om jeg skal sende avgårde kronene mine på forhånd og krysse fingrene eller ikke :-D Kom gjerne med en oppdatering når du har fått svar/avklart saken, kjekt for oss alle å vite..

14 Jan 2006
696
0
0
Jeg fikk varen jeg bestilte levert på døren 2 dager etter bestilling, og er veldig fornøyd
:)

kid

0
23 Jan 2006
6.288
0
0
34
Emilste skrev:
Jeg fikk varen jeg bestilte levert på døren 2 dager etter bestilling, og er veldig fornøyd
:)
Da kan man bare smile da.. Håper denne tråden kan fortsette litt, fint at folk med positiv erfaring også sier dem opplevelse. (I de fleste tilfeller er fornøyde kunder stille, mens misfornøyde klager, og det er dem man hører/hører om, slik er det med alt)

Som sagt, jeg vurderer å legge igjen en del kroner, men vil gjerne vite at minst 80% er fornøyde :p

20 Sep 2005
2.491
0
0
38
kid: da hadde jeg heller sendt en mail til nettdata.no isteden å spurt etter ett pakketilbud, jeg fikk tx-200 m/2års ekstra lampeforsikring, 100" adeo greyvision rammelerret, dve kalibrerings-disc og 10 m real cable hdmi-kabel for bare litt over 16.000 !!! =)

11 Aug 2005
2.518
0
0
39
kid skrev:
Ikke minst, det at det høres ut som alle forholder seg til daniel@avshop.no virker litt bekymringsverdig for meg, er det kun daniel som kan hjelpe til i avshop? Hva når han blir syk/ferie/sykemeldt, hvem skal jeg forholde meg til?

Jeg brukte kontaktskjema som ligger inne på siden. Om det er flere som behandler mailene de får vet jeg ikke, men det var Daniel som svarte meg den ene gangen jeg i det hele tatt fikk svar...

kid

0
23 Jan 2006
6.288
0
0
34
Jensen84 skrev:
kid: da hadde jeg heller sendt en mail til nettdata.no isteden å spurt etter ett pakketilbud, jeg fikk tx-200 m/2års ekstra lampeforsikring, 100" adeo greyvision rammelerret, dve kalibrerings-disc og 10 m real cable hdmi-kabel for bare litt over 16.000 !!! =)
Interessant. Har snakket med gutta i nettdata over telefon noen ganger, veldig god og fornuftig kundebehandling. Du har nok fått mye for pengene, vurderer tx-200 eller HC3000 selv, har ikke helt bestemt meg enda. :wink:

kid

0
23 Jan 2006
6.288
0
0
34
Pug-Nose skrev:
Jeg brukte kontaktskjema som ligger inne på siden. Om det er flere som behandler mailene de får vet jeg ikke, men det var Daniel som svarte meg den ene gangen jeg i det hele tatt fikk svar...
Regner med at dem er noen flere? Men synes i de fleste tilfeller at det er kun Daniel som er nevnt, spessielt på support siden.. :p

Foretaket er iallefall registrert på Lygren :)

Rikky

0
21 Des 2002
6.026
0
36
41
kid skrev:
Foretaket er iallefall registrert på Lygren :)
Jeg var i kontakt med Lygren en gang jeg ikke fikk kontakt med AVshop (også i dette tilfellet etter at jeg hadde bestilt en vare), og fikk beskjed om å ta kontakt med Daniel. Det ordnet seg imidlertid etter mail nr 2.

4 Des 2003
10.246
2
38
Nettdata sin kundeservice er i alle fall hinsides hva vanlige nettbutikker kan tilby.
Gode pakketilbud får en også hos dem.

Heh... Nå kan dere ha det så godt etter å ha hoppet på Rado Shack-linken som blir strødd rundt om hver gang noen nevner Radio Shack eller DVE.
Ikke er de billigst heller. ;)

wotg

0
22 Apr 2004
7.726
0
0
47
Jeg har handlet en del hos avshop og bare opplevd en gang at ting ikke fungerte som det skulle, avshop hadde rett og slett ikke fått med seg at jeg hadde betalt, men det ordnet seg etter en mail.
En bedre betalingsløsning hadde nok vært tingen, bla. amentio har en betalingsløsning der du blir sendt til din egen nettbank for å gjøre betalingen som en del av ytsjekkings prosedyren, dette systemet fungerer glimrende.
I og med at avshop i Oslo bruker budbil så skjønner jeg hvorfor de ikke har et oppkravssystem, prisene på noen av tingene er vel også så høy at de ikke føler seg komfortable med oppkrav.

11 Aug 2005
2.518
0
0
39
Det vet jeg emil.. Men den er analog, jeg hadde lyst på digital siden det skal være lettere å se antall dB på den...

30 Nov 2004
3.001
0
0
39
personlig synes jeg kundeservicen er veldig ræva etter min erfaring.
sitter med følelsen av å måtte være talerøret mellom avshop produsent.
dvs at kommer der ett hinder er det kunden selv som må finne løsninger!

baserer dette på min retursak som enda ikke er gått i boks, er vel nærmere 2mnd
siden de mottok prosjektoren no eller no, fremdeles ikke fått pengene. noe som er produsenten sin skyld siden de ikke får fingrene ut av lomma å får kreditert den, men er som sagt jeg som må ringe og purre til produsent osv!

edit:
Daniel om du leser dette, vennligst svar meg på mailen min...

TomH

0
20 Jan 2004
3.134
0
36
44
kid skrev:
Latskap lenge leve, er det hentelager på/hos avshop?

De har lager på Alnabru, like ved Smart Club. Tror de har åpent til 16 eller 17.00 på hverdager. Har selv vært å hentet et lerret der, så det er ikke noe problem. ;)

kid

0
23 Jan 2006
6.288
0
0
34
Høres bra ut. Da tror jeg faktisk at jeg henter personlig hos dem når jeg bestemmer meg, mye bedre og enklere å forholde seg til dem da. Så er jo alle mine bekymringer løst :-D