Komplett.no sin angrerett !

Banos

0
3 Sep 2003
298
0
0
Heisann !

Er det noen her som har handlet hos komplett og benyttet seg av 14 dagers angreretten, uten grunn ?

Hva er erfaringene med komplett.no er de vanligvis greie på retur og slike ting ?

Vurderer nemlig kjøp av LG JT - 31 men er litt usikker ettersom det er få som har den og jeg ikke har sett den i aksjon, men 6990 er jo en pris det er verdt å slå til på !

Mvh Jan Erik

4 Jun 2003
3.211
0
0
47
www.healthyboy.no
Ja. Kjøpte en ekstern cd-brenner som jeg ikke fikk bruk for til laptopen min, og returnerte den med den grunngivingen at jeg ikke ville ha den alikevel. Ikke noe problem.... Var superforsiktig med embalasje og denslags, vet ikke om det har noe å si.
Uansett, ifølge kjøpsloven har du angrefrist, og komplett er nødt til å overholde denne, så jeg tror ikke det blir noe problem.

Dersom du har lest nøye igjennom returbetingelsene deres, og det ikke står noe om unntak/spesielle regler for projektorer/storskjermer der (noe jeg tror det gjør) er det jo bare å bestille.

24 Sep 2003
745
0
0
Har brukt angreretten før, og det var ikke noe problem.

Men da var det heller ikke snakk om en projektor til 7000kr.

Det er jo ikke meningen at du skal benytte deg av det bare for å teste et produkt, så du kan risikere at de ikke godtar 14dagers angreretten hvis de finner ut at lampa er brukt mye.

Hvis du likevel skal gjøre det, sørg for å ikke miste noe, pakk alt godt sammen når du skal sende det tilbake, og sørg for at alt er i like bra stand som det var når du fikk det.

Det MÅ SE NYTT UT.

Hvis du gjør som jeg sier, tar vare på alt, bruker det uhyre forsiktig, pakker det sammen igjen, og returnerer det i litt god tid før fristen er over, så skal det ikke være noe problem.

Har du lerret da?

Banos

0
3 Sep 2003
298
0
0
okei, takk for tipsene. Tar kanskje en tlf på forhånd å hører også !

Har ikke lerret, er litt usikker på om jeg skal laget et selv, (gips plate eller likn. eller greyline) eller kjøpe meg et...

Tips ?