Har du en oppskrift på DIY RC-82? Har søkt på Google, men finner ikke noe...
Emotiva XPA 2. Men da må en nok ut med to tusenlapper til
Hei
Jeg skal kjøpe meg anlegg. Jeg har lyst på noe som spiller høyt og trøkker. til film og musikk
Veldig usikker på basserne. Hva med xtz,svs ?
KLIPSCH RP-280F -Front
KLIPSCH RP-450C - Center
KLIPSCH RP-250S - Bak
Paradigm DSP-3400 - Sub x 2
MARANTZ SR5010 - Receiver
Også tenkte jeg å bruke en/to nad 216 som effektforsterker til front, jeg har allerede en. Der jeg skal kjøpe mener at receiveren ikke greier å levere nok krutt, heller ikke når jeg går opp på en høyere modell. Trenger råd til mitt oppsett.
Alex
Men har du hørt noen av de nevnte ht selv? For har lest at den fortsatt er veldig morsom og spiller enormt høyt og dynamisk, men at diskanten er mer avrundet og mer hifi og mindre PA. Men er intressant å høre fra noen som har hært disse selv, og som også har kjennskap til gamle rf82 fra før.
Har ingen plasser å lytte til disse i noen butikk i nærheten så blir ett "skudd i blinde" om jeg bare bestiller meg ett par liksom![]()
Takk, ser den er på finn, tenker jeg skal gi det litt tid og følge med, siden jeg også må ha ny senter og bakhøyttalere også. Det er kanskje vanskelig å finne noe bra i den prisklassen jeg har sett for meg (4000).
Har du forresten noen formening om det er mye å hente på RC-64 vs RC-62. Planlegger kino-rom på 4,2x5,7 meter. Ser RC-62 ligger ute for 2000 og lurer veldig på å gå for den. Har også sett her at man kan bygge om høyttalere, men er redd for å ende opp med å ødelegge![]()