Signalkabel til aktive subber, ht kabler til eventuelle passive subber. Anbefaler i vært hjørne ca, så du har stor fleksibilitet og slipper lange åpene strekk med kabel hvis man plutselig vil prøve noen nye løsninger.
Legg opp til minimum 7.4.4 system med rør til ht kabel. Minimum 20mm k rør.
Anbefaler også minst 40mm rør til hdmi projektor og hvis den er langt unna teknisk rom er det lettest hvis det er glatt rør og ikke k-rør.
Bruk kabler som er lette å trekke. Biltema og lignene gjennomsiktig kabel er seig og ikke lett å trekke. Kjøpte selv ofc hvit kabel fra kjell&company. Veldig grei å trekke og billig.
Ha noen gjenomføringer til kalibrerings utstyr, usb kabel til måle mik og en ekstra hdmi inn i rommet. Jeg har usb kabel både inn og ut av rommet, så jeg har full frihet.
Og ikke minst nok stikk.
Angående GG sealant har jeg aldri vært bort i en masse som dette fra andre produsenter. Sier ikke at det ikke finnes, men jeg har prøvd mange forskjellige opp igjennom årene. "alt" slipper. Bare GG som virkelig setter seg og er skikkelig fleksibel er min erfaring. Er jo ikke så dyr heller mot en annen bra masse når man ser på liter prisen. Ulempen er at man må kjøpe større fuge pistol og den er ganske bløt i konsistens, så ikke så lett å få fin som akryl for eksempel, men lettere å få fin enn tec7 og lignende. Akryl som tåler stor bevegelse er ganske dyr også og sprekker som regel opp for det. Slipper rett å slett på ene flaten.