Takk! Ja, nå skal jeg snart invitere!
Gleder meg også til å komme til deg! 

Gleder meg! Har nok ikke like bra sub rigg som deg enda, men forhåpentligvis kommer det snart. Er jo bare ramle innom nesten når du vil, men skal gi en skikkelig invitasjon når jeg begynner å bli fornøyd 😊👍Takk! Ja, nå skal jeg snart invitere!Gleder meg også til å komme til deg!
![]()
Spennende! Har jo selv hatt AS menner jo veldig gøy at Hamrammr leverer så bra!Takk for hyggelig tilbakemelding!
Arendal er veldig bra, men Hamrammr gir etter min mening utvilsomt et løft i lyden.
Arendal har et mer stuevennlig design, mens Hammrammr har både design og utforming som gjør de mer egnet til innbygging i hjemmekino (som de er bygget for).
Viktigste forskjell i forhold til Arendal er at Hamrammr har kompresjonsdriver i diskanten, noe som gjør at de spiller mer uanstrengt og oppløst i sekvenser med høyt volum. Høyttalerne er lettdrevne og har en imponerende smekk og dynamikk, samtidig som lydnivå/headroom nærmest er ubegrenset. Altså hardtslående og stor, luftig lyd som passer veldig godt inn i min hjemmekino.