CNK skrev:Siden du har hatt 805s og 804s, hva vil du si scorpio er bedre\dårligere på?
Har et par brukte 804s i sikte, samtidig som scorpio visstnok skal være på tilbud denne helga.
Edit: endte opp med scorpio jeg gitt![]()
Gratulerer så mye! Det er sikkelig stas vet du! Da ligger dere ca en mnd før oss i løypa - har ei frøken som har meldt sin ankomst om ca en mnd.Kimba skrev:Da var jente nr 2 kommet til verden. (09.11.09)
Nå heller det litt mot mere bleieskifting enn musikk lytting fremmover. :smile:
Nå gjelder det bare å få jobbet mye sene kvelder på rommet i kjelleren. Å få skalket lukene her oppe før lillemor begynner å tasse rundt på gulvene her :lol:
Jaja, stay tuned.....![]()
Kimba skrev:Da var jente nr 2 kommet til verden. (09.11.09)
Nå heller det litt mot mere bleieskifting enn musikk lytting fremmover. :smile:
Nå gjelder det bare å få jobbet mye sene kvelder på rommet i kjelleren. Å få skalket lukene her oppe før lillemor begynner å tasse rundt på gulvene her :lol:
Jaja, stay tuned.....![]()
Hehe. Lillesøster kom 10 dager tidligere enn storesøster.eksu skrev:Gratulerer med nr 2. Faktisk på samme dato som min eldste.![]()
Kimba skrev:Jeg funderer på å kjøpe meg en liten sub med nokså høy waf til musikk spilling.
En som også kan kombineres som potteplante "krakk".
Da blir jo dama også fornøyd
Har sett litt på denne: XXLS400
Blir også ganske anonym i sitt hjørne.
Og, Peerless element. Om jeg ikke tar helt feil er også frontene mine (AP-Scorpio) bestykket med peerless elementer!?
Har enda ikke bestemt meg for bestilling da jeg har lyst å få hørt mere om denne, og eventuelt sjekke innom andre kandidater. Så bare rop ut![]()