Fin reportasje! Ikke værst skussmål med Norges beste bass!! 

Ja det ble rimelig seint før jeg var tilbake på hotellet, men absolutt verdt det! Var en smule trøtt når jeg skulle kjøre videre morgene etter.HEEY! Takk for hyggelige ord!! Stas med besøk så langt fra! Du har rekorden, selv om du var i "nærheten" men etter lang dag på jobben og du hadde trossalt ca 2 timer kjøring til hotellet, du ramlet vel ikke ut døra før 00:30.
Ja, dette må gjenntaes med lengre besøk, jeg har mulighet for overnatting, og dersom vi planlegger enda bedre kan jeg få til tomt hus en helg, så kan du dra med deg et par nerder til, så kan vi ha en mye lengre seanse.
Det ble korte utdrag av hva jeg har og tilby, men erfaring du har og feedbacken jeg fikk, stemmer akruatt med det jeg vil oppnå. Du er en av få som har nailet det, på så kort lytt.
Ja, kjeften min kan være en plage og den holder meg selv våken til tider, hahaha.
Synest det var noe kjent med beina på dealeren ja... Spooky typeFikk sånn heftige kløe i rumpa i forrige uke, siden jeg begynte ferie og greier. Så da ble noen tanker. Jeg har valgt og endre bassveggen. Alt til sin tid men tiden er kommet for og kjøre et mer normalt system. Det er en tid for alt.
Det blir mest sannsynlig endringer allerede til uken.
Jeg har altså valgt og utvide med 4x18" til. Jeg fant ut at jeg hadde plass til en kasse til. Vis vedlegget 244560
Vis vedlegget 244561
Vis vedlegget 244562
Vis vedlegget 244563
Vis vedlegget 244564
Vis vedlegget 244566
Jeg var rett og slett tom for drivere, jeg hadde faktisk solgt noen, og jeg angret med engang. Men et par meldinger og det kom et hyggelig forum medlem og møtte meg i Arendal for middag og bass overleveringer. Det ble med 2 reconinger denne gangen, så nå er alt på plass.
Vis vedlegget 244567
Vis vedlegget 244568
Vis vedlegget 244569
Vis vedlegget 244570
Beina til meg og leverandør
Vis vedlegget 244571
Så ja, det er jeg snart på plass med den nye subben til JBL, JBL 3618
God sommer
PS Takk @Saarg
Altså: LITE gjennomtenkt å ikke skjønne at det var plass til disse 4 tidligere!!! Så mye ekstrajobb det ble nå !!!
Skjerpings, mann !!
KøddaMen det ser jo faktisk ganske logisk ut nå i ettertid
![]()
Ja, dersom vi regner membran areal, så tilsvarer det nå ca 120 * 10"Tenk så mange du hadde hatt plass til om du bytta ut 18' med 10'...![]()
Det der er bare sykehus!
Regner med at IvanOls og jeg kommer å sjekker oppgraderinga.Ja, dersom vi regner membran areal, så tilsvarer det nå ca 120 * 10"Normale 10" tåler ikke like mye effekt heller ( ikke at det er tema) Så at du må opp på 130-140 stk er ikke utenkelig. hahahahaha. Men det vet du
Når det er sagt hadde jeg besøk i går og fikk testet systemet litt, og det er første gangen jeg har hoppa i sofaen selv. @Hunsbedt var en av gjestene og han kan vel kanskje si seg enig![]()
Husker du la ut et innlegg med fiksing av JBL 8340. Når du byttet skum oppheng på de, byttet du bare skum oppheng eller tok du med dust cap også? Hvilket lim brukte du?
Oisann, har ikke fulgt med i timen her. Arve har svart ser jeg. Resonanser kan måles og høres, gjør som Arve sier.Regner med at IvanOls og jeg kommer å sjekker oppgraderinga.
Når det gjelder 4771, hvilke forbedringer har du gjort med hensyn til stivhet osv.
En jeg snakket med sa at bak mellombasser så må det altid stå en skråvegg for å bryte stående bølger, spesiellt på så store elementer som 15"
Har du noen formening om det?