Kan slettes.

Danke

0
4 Aug 2007
12.504
264
83
Supertramp skrev:
Takk for det. En herlig bil med god plass og brukbart anlegg.

Og lukta da..............

Fine lys (ikke bixenon, men dog)
IMG_3361.jpg

Delskinn og aktive nakkestøtter
IMG_3328.jpg

To-sonet klimaanlegg
IMG_3350.jpg

Gratulerer med ny bil! Ingenting lukter så godt som noe nytt. :)

Hva slags merke er det? Nysgjerrig.

Kult med blutooth i anlegget..

25 Okt 2009
15.745
1
36
Grattis med bil, og Eple produkter som jeg ser du har hamstret. :mrgreen:

Er ikke så fan av Eple, men de kan brukervennlighet og design. Det skal de ha. 8)

Komlo

0
10 Sep 2010
8.067
0
36
Herlig båt!

Hadde sjølv ein Nidelv 24 frå 78 inntil i fjor. Men det var jo sånn racerbåt med 40hk Volvo maskin:)

Dæven no savna eg sommar og sol! Hadde lett byta alt av AVprodukt for ei snekka no...

Komlo

0
10 Sep 2010
8.067
0
36
Ja, var veldig fornøyd med den. Godt med plass! Reiv ut alt, og pussa opp heile frå skallet av. Når den endeleg var heilt ferdig, flytta eg jo til Finnmark, og den måtte selgast. Då kom AV interessa, for å fylla tomrommet etter båt:)

25 Okt 2009
15.745
1
36
dali Ikon og mentor sine mindre modeller eller B&W sine tilsvarende burde du kanskje sett ut. Gitt at du liker lydsignaturene de har. De liker jeg selv.

Canton sine minste modeller er også godlyd i. Dog ikke like oppløst som Mentor sin top.

25 Okt 2009
15.745
1
36
Supertramp skrev:
Ja, takk - jøss - de hadde jeg jo helt glemt. Ikon 1 er jo innenfor prisrammen også...og nesten små nok :)
Mentor er litt høyt priset, men det kan jo dukke opp noe på bruktmarkedet....
Menuet er jo bare strålende, men på t-amp..... :eek: :eek:

Sjekket nå, og det var veldig lite stativhøyttalere tilgjengelig. Var masse Dali Ikon6 dog. Mange som kan gjøre et kupp der.

Protet

0
25 Okt 2007
2.736
0
36
Supertramp skrev:
...og fra Telfords dukker han opp av halvliteren med et par aktive....
[YOUTUBE]9VWETeX6hzo[/YOUTUBE]

...du får jo også mye snaksent av 'head-fi' til (under) den prisen, hvis det kan være et alternativ?

13 Des 2007
9.877
31
48
Knarvik rett nordom Bergen
Supertramp skrev:
Joda, spennende å høre om det er grei lyd i den.
Dette er en premie på en konkurranse. Skulle jeg kjøpt noe så er jeg usikker på hva det skulle vært. B&W Zeppelin Air eller en ny Apple TV og et par aktive høyttalere kanskje. Men da uten radio mulighet.

Angående Tannoy Mercury V1, vil jeg anbefale deg å ta en lytt på de.
De er svinbra til prisen. Men no har seff ikke jeg testet ut andre til under 2000,- Disse fikk jeg for 1690,- i Oslo hos forhandleren der og det kom vel på under 2000 trur jeg med frakt. Husker ikke helt. 8)
Har no fått litt tid med dei. Kan skjønne de hifi bladene som likte disse godt. :-D

24 Jun 2010
14.737
6
38
Ja, og takk for herlig tips.
Nå ventes det inn et nytt par, nytt merke, fra Kina som visstnok er det helt store - wait and see....