clundbe skrev:Hvis prisen er for god til å være sant, så er det nok falske saker. VDH har en egen sak om dette på sitt nettsted, hvor de advarer mot å kjøpe fra Kina og Hong Kong.
Du sa akkurat det jeg tenkte :-DUltimaNoctis skrev:Men, men... jeg trodde dere sa at de ikke er forskjell på kabler selvom de koster 10 kroner eller $10K? Ville ikke dette bety at selv om disse er fake, så låter de akkurat som om du har kjøpt ektevaren til flere tusen. Her får du "merkevare" med (nøyaktig samme lydkvalitet dersom A/B testet?) Til en prosentdel av prisen :wink:
UltimaNoctis skrev:Men, men... jeg trodde dere sa at de ikke er forskjell på kabler selvom de koster 10 kroner eller $10K? Ville ikke dette bety at selv om disse er fake, så låter de akkurat som om du har kjøpt ektevaren til flere tusen. Her får du "merkevare" med (nøyaktig samme lydkvalitet dersom A/B testet?) Til en prosentdel av prisen :wink:
At man undergraver kabelbransjen bekymrer meg ikke i det hele tatt. Det kan godt være fake, men sikkert akkurat like bra. Så hvorfor ikke.Ostemannen skrev:Det undergraver hele bransjen å kjøpe fake fra Kina. Punktum!
UOB skrev:At man undergraver kabelbransjen bekymrer meg ikke i det hele tatt. Det kan godt være fake, men sikkert akkurat like bra. Så hvorfor ikke.