Ja her var det liv!!! (Ålesund)

27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Hei "alle" sammen! Kan jo starte med å spørre om det er noen i Ålesunds-traktene som har lyst å holde demo på SVS? :-D

Hadde vært artig om vi fikk til noe her oppe!!!! :-D

27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Til nå er det 7 stk som har vært her inne og sett, men altså ingen som er interessert i å samles av og til? Hva med å samle oss en gjeng og få demoer på HFK og HFC? (i tillegg har vi en kis som er forhandler av Midgard) Når hjemmekinoen min står ferdig engang på nyåret, så er dere hjertelig velkommen på besøk. :-D

Kom gjerne innom tråden min:

http://avforum.no/forum/av-rom-kons...teddy1000-litt-planer-noen-spm-na-bilder.html

teoh

0
29 Des 2004
974
0
0
Hadde jo vært interessant. Men nå er Ålesund litt langt fra nordmøre, og siden jeg er utflyttet i tillegg så blir det jo enda lengre.

Innlegget mitt er kanskje ikke så oppløftende, men tenkte jeg skulle være snill å legge igjen noe i det minste da

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
jeg er også fra nordmøre, så ålesund blir i det lengste laget for meg gså... men Molde da?

27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Hmmmmm.. Kanskje litt langt ja. Er det noen hifi-butikker i Molde? HFC?

Ja jeg har ikke sett så mange fra området her inne. Einis og en fra Sula eneste. Så har vi noen fra Ørsta/Volda tror jeg. En fra Sykkylven også. Hmmmmm.... Ikke alle som skriver hvor de kommer fra da.
Jaja. Vi får se om det dukker opp noen. Kan vel konstantere at det ikke er samme trykket som i Bergen/Stavanger/Østlandet her hvertfall. :-D

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
Ï molde har de Hifi sentret, og de har hansen radio og tv som selger Patos og et spesielt fransk forsterker merke.. Det er ihvertfall 4 stk. fra molde somjeg vet om samt at det er 2 fra sunndalsøra og vi har 3-4 stykk fra kr.sund..

Sikkert flere også

jakv

0
10 Des 2004
24.682
1
38
56
Kristiansund
Har kontakt med "høvdingen" på HFC i Molde innimellom, kan jo være at han er interessert i å ordne med noe. Dersom han øyner håp om et salg stiller han nok opp.

Ellers innbiller jeg meg at det er en del Romsdalinger her inne.

Har jo både Elkjøp og Expert i Baillby'n også :mrgreen:

21 Feb 2005
3.975
1
36
www.home.no
Kunne vore spennande med eit møte av eit eller anna slag ja. Ålesund er mest aktuelt for min del, sjølv om eg ofte er til Molde på bordtennisstevne. Her i Sykkylven er det iallfall ikkje mykje anna enn ein DIY-kino å by på :/

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
Men om dette kan bli noe litt større ( da snakker vi full pakke i ålesund med bra opplegg på alt av hifi så kan jeg bli med å fylle en bil jeg :)

27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
He he he. Spørs hva du mener med "full pakke" det Svante. Noe må vi vel få til.....??? Først på kjedene, og kanskje etterhvert hos hverandre...?? Jeg har ikke noe kjempe imp annlegg, og den dedikerte kinoen er ikke ferdig på en stund enda, men vi kan møtes her engang. Trenger hvertfall hjelp til kalibrering, så dersom noen er "resere" på det, så er de hvertfall hjertelig velkommen. :-D

jakv

0
10 Des 2004
24.682
1
38
56
Kristiansund
teddytusen skrev:
He he he. Spørs hva du mener med "full pakke" det Svante. Noe må vi vel få til.....??? Først på kjedene, og kanskje etterhvert hos hverandre...?? Jeg har ikke noe kjempe imp annlegg, og den dedikerte kinoen er ikke ferdig på en stund enda, men vi kan møtes her engang. Trenger hvertfall hjelp til kalibrering, så dersom noen er "resere" på det, så er de hvertfall hjertelig velkommen. :-D
Trenger ikke verdens største anlegg for at det skal bli interessant. Jeg er ikke plaget av å ha for mye gryn, så det begrenser seg jo selv. Forresten synes jeg det ser ut som noen gode komponenter du har inlegget ditt om en skal tro signaturen. :)
Men skjer det noe?

27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Jeg kan gjerne ta noen telefoner og høre om vi kan få en demokveld her i Ålesund. Er det interessant? Hadde vært gøy om vi ble noen stykker da. Regner hvertfall at det ordner seg hos HFC. Servicen der er upåklagelig i mine øyne. Johan er alltid behjelpelig. Dersom det er interesse, så legger vi ut en tråd som alle kan se, ikke bare de som er registrert i dette lokallaget. Da dukker det nok opp flere vil jeg tro. Som en start så kan vi kanskje legge ut ønsker om hva vi vil ha demo på hos HFC og HFK her??? I tillegg så kan jeg sjekke med Snickers og/eller han som har Midgard her oppe og sjekke demomuligheter hos han også. :-D

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
Jeg er med! Men som sagt om det er 1 time og ferdig så er jeg ikke med :)
Men om du/dere klarer å ordne noe slikt så er jeg med! stå på :mrgreen:

27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Det viser seg at butikkene er positive, men problemet er manglende interesse fra forumet. Stikk innom tråden som jeg linker til i innlegget over, og vis interesse folkens!! :-D

Etaten

0
16 Nov 2004
2.090
0
0
avforum.no
Da er det iallefall en stk Ålesunder til i gruppen her...

Hadde jo vært morro med noe demo i Ålesund. Jeg selv har ikke så voldsomt med hjemmekino i stua, men det holder inntil videre for meg iallefall... :)

Mvh