Gromt rom og anlegg du har! Mener å huske at du hadde noen beist fra Swans for noen år tilbake?
Høres ut som et spennende nytt kapittel! Tipper det trykker greit hos deg.Stemmer detIkke så lenge siden jeg solgte senteren. Den var med i mange år og ble solgt til slutt på grunn av klangforskjell da jeg gikk over på hornfronter. Aktiv drift av store horn er et nytt kapittel!
Se her ja, det var en trådikke like lett å finne alltid. Dette ser jo meget artig ut, må kanskje få tatt turen å hørt dette engang.
Ja, har aldri sett tråden før, jeg synes det er litt vondt tidvis og finne tråder. Føler ikke forsiden oppdateres i samråd med innlegg.Sist oppdatert i mars 2019 så her må jeg nok prøve å henge litt mer.
Skal du beholde diffusorer eller blir det å kaste de ut? Du har ikke vurdert dirac sin pc versjon? Den mener jeg skal være tilgjengelig igjen etter den har vært borte en stund. Jeg testet den for noen år siden og den gjør en del godt. Jeg har lyst til å teste igjen men den koster over 3 laken, jeg skal sende en mail til dirac å høre om jeg kan få en prøveperiode.Siden forrige oppdatering har jeg prøvd meg på diffusorer på bakvegg og bakre sidevegger. Det fungerer, lydbildet vokser, men jeg synes ikke det var verdt pengene og tildels plassen det tok.
Det låter og trøkker svært bra nå men veien er som kjent en del av målet. Kunne tenkt meg Trinnov men det er langt utenfor mitt prisnivå nå. Yamaha 5200 for å få mindre støy i alle kanaler er andrevalget. En tilpasset sub oppå hvert ShyHorn kunne vært interessant for å få membran til taket. Ellers er det alltid noe å hente på tweaking av frekvensrespons og det er gratis![]()
Heftig oppsett dette. Jeg har heller ikke fått med meg denne tråden , men nå er jeg ikke like hyppig gjest her inne jeg heller dessverre.
Så du vurderer å teste en Yamaha 5200 ? Hva bruker du nå - så jeg en Marantz på et bilde her ?
Skal du beholde diffusorer eller blir det å kaste de ut? Du har ikke vurdert dirac sin pc versjon? Den mener jeg skal være tilgjengelig igjen etter den har vært borte en stund. Jeg testet den for noen år siden og den gjør en del godt. Jeg har lyst til å teste igjen men den koster over 3 laken, jeg skal sende en mail til dirac å høre om jeg kan få en prøveperiode.
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk