Hei, ja umulig å åpne meldinger her. Plutselig virker det og plutselig vekk. Originale mål etter pdf er : H:1001 B:674 D:450 men når du tar tommestokken, så viser den : H:1000 B: 650 D:450
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Mange takk

Hei, ja umulig å åpne meldinger her. Plutselig virker det og plutselig vekk. Originale mål etter pdf er : H:1001 B:674 D:450 men når du tar tommestokken, så viser den : H:1000 B: 650 D:450
Dersom du skal bygge portet er den noe annerledes en den ja la inn tegning til tidligere. Jeg hadde demping tilsvarende originale, ca 5 cm på alle vegger utenom front baffel.Mange takkDa bruker jeg tegningene du tidligere la inn i tråden for resten. Bruker du demping i kassen? Avstivninger?
Dersom du skal bygge portet er den noe annerledes en den ja la inn tegning til tidligere. Jeg hadde demping tilsvarende originale, ca 5 cm på alle vegger utenom front baffel.
"n" er nok bare nr. på høyttaleren fra veggen, dvs. bruk n=0 for første høyttaler, n=1 for andre høyttaler, osv.Prøver å finne ut av formelen for plassering av subber for å få plan bølgefront. Kan noen hjelpe med å finne ut av hva "n" er?
Double bass array - Wikipedia
en.wikipedia.org
"n" er nok bare nr. på høyttaleren fra veggen, dvs. bruk n=0 for første høyttaler, n=1 for andre høyttaler, osv.
I ditt tilfelle med 4,45 m bredde og for f.eks. 4 høyttalere horisontalt, blir da avstand fra veggen 0,56 - 1,67 - 2,78 og 3,89 m for de fire høyttalerne![]()