Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

23 Okt 2005
1.051
93
48
35
Ørsta, Møre og Romsdal
Har bare hatt den en uke enda, men merker at jeg har nok power, ja! hører også detaljer i musikk som kommer bedre frem i forhold til når jeg hadde abrahamsen V4. Så hittil er jeg hvertfall strålende fornøyd!
Så litt av star trek into darkness i går, og når de trykker ned warp speed livnet stua opp kan man si ;) Var ikke like tøft sist med frontene til abrahamsen og de resterende 3 på reciever.

Hvilken aktivitet det er på facebook kan jeg desverre ikke svare for

23 Okt 2005
1.051
93
48
35
Ørsta, Møre og Romsdal
Ja ser desverre slik ut! Lenge siden man kunne sitte i timevis å lese oppdateringer her ;)
Var innom Soundgarden i Ålesund her en dag og fikk se når han pakket opp en Marantz 8012 som kom inn til en kunde! Så det er da noen som driver på i området og oppgraderer! ;) Var en nydelig ting å se på!

15 Aug 2011
1.207
102
63
Ja ser desverre slik ut! Lenge siden man kunne sitte i timevis å lese oppdateringer her ;)
Var innom Soundgarden i Ålesund her en dag og fikk se når han pakket opp en Marantz 8012 som kom inn til en kunde! Så det er da noen som driver på i området og oppgraderer! ;) Var en nydelig ting å se på!

ja er en solid klosse det:)

åpnet forresten nye receiveren min og tok en liten titt i går jeg også, en Yamaha cx 5100, pen sak det også:)
pakket fint ned igjen i påvente rommet skal bli klart, det meste er handlet inn så blir noen lange mnd å vente....

jakv

0
10 Des 2004
24.682
1
38
56
Kristiansund
Bygger helt nytt kinorom altså Purehifi? Spennende :D Har bare en stue her som har fått seg ett par tiltak, må bruke det man har ;)
Holder du på med noe du da jakv? ;)
Akkurat fått ny lerretsduk inn dørene, så må bygge ramme til det.

Har fått tak i et par gamle Mordaunt Short høyttalere som skal inn på gutterommet til junior som fungerer som kontor innimellom mens han er og studerer i Ålesund.

Ellers prøver jeg å få sett en film i ny og ne :)

Sent fra min E6653 via Tapatalk

15 Aug 2011
1.207
102
63
Bygger helt nytt kinorom altså Purehifi? Spennende :D Har bare en stue her som har fått seg ett par tiltak, må bruke det man har ;)
Holder du på med noe du da jakv? ;)

ja her bygges det nytt hus og kino, har byggetråd her på forumet, men siden her er så dødt er det mest liv i denne tråden http://www.hifisentralen.no/forumet...8-purehifi-planlegger-ny-kino-i-ny-bolig.html

ser ut som det endelig kan bli klart for isolering nå, så da er plutselig tiden inne for å bygge kino:)

såg litt over disse 18" diy kittene fra avshop i går, noen som har erfaring med Hypex 2700 amper?

forsto det slik at det må programmeres via en pc el. før jeg kopler dei opp.