Får jeg såpass selger jeg tvert :mrgreen: Til og med for ei halv ;-)Svantekiller skrev:Har hatt slike "netthandelen" kabler, solgte de for ei flaske konjakk :mrgreen:
Etaten skrev:Formen er noe bedre, men klarte jo selfølgelig å skalle opp i en dørkarm forrige helg og tror jeg har gått med en hjernerystelse i snart ei uke.. snart ingenting som virker her.. Jeg har hatt en stk Ford... Hadde en Ford XR3i når jeg var student, og den var faktisk helt kanonbra.. Tok den tilogmed ut på europatur sammen med eksen og kjørte gjennom europe i 4 uker.. 210 på autobahn og greier.. Er faktisk den bilen jeg noensinne har hatt minst utlegg på.. Hadde den i 3.5 år og 50 000km uten problem.. Men er ikke samme kjørefølelsen som ett annet tysk merke nei........ Natta folkens.....![]()
teddytusen skrev:Det er fredag Kjetil. Drikker du ikke?!
teddytusen skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan dere får det til. Drikker til langt på natt og er klar for fest dagen etter. Ikke misforstå meg. Jeg kan godt si det midt på natta jeg også, men ikke f om jeg holder ord.
LogB.no skrev:PS: Pus mente vi var ganske like etter å ha lest igjennom postene dine.. Forskjellen var at jeg var vesentlig mer sær! (Er jeg SÅÅÅÅ sær gutter?) :mrgreen:
Lars.
jakv skrev:Husker at du har nevnt noe om kjøreopplæring/tungtransport her oppe, kan det stemme?
Kaffe må da kunne ordnes? Kunne kanskje sporet opp han "gærningen" fra Tingvoll også på dagtid, han er vel her ute en plass også regner jeg med...