Hmmmmm.... Viss du leter litt i trådene mine så finner du mye frustrasjon som kommer av disse 605-ene. Jeg var på 3 forskjellige HFK-butikker og lyttet før jeg kjøpte disse for endel år siden. Jeg var mektig imponert. Problemet er at jeg har aldri fått de til å spille slik jeg vet de kan. Rom kan nok ta endel av skylden, men jeg har vel flyttet 8 ganger etter jeg fikk dem, så det er ikke bare rommet.....
Aner ikke hva jeg gjør feil heller. Ryggen min er ikke glad i 605-ene etter utallige justeringer plasseringsmessig. :???:
Når det gjelder Phobosen så er jeg måtelig fornøyd. Eneste andre suben jeg har eid er en Paradigm 12". Den flytta luft, men var altfor treg. Phobosen er som sagt grei, og i og med at jeg ikke får 605-ene til å spille skikkelig så kan jeg vel ikke si at den ikke holder følge heller. Til film syns jeg den klarer seg, men drømmen er en SVS. (veldig originalt, I know) Den komboen jeg er mest fornøyd med her hjemme er faktisk 602 og Phobos. Lettere å få til å spille. Har lekt med tanken å kjøpe et par 602 til og legge 605-ene oppå hverandre og kjøre de som senter med 602 som front og bakht.

Litt jalla kanskje, men alt må prøves. Mye info i senter, og det må vel trøkke litt...?