Inkompetanse...?

Mirage

0
20 Nov 2003
5.793
2
38
41
Jeg var inne på H/S Elektronikk i Bodø rett før jul, og lurte på om de hadde en Scart--->Bnc/RGB kabel som jeg kunne bruke på Barcoen.
Selgeren måtte beklage, det hadde han ikke. Greit nok det.
Men så kom spørsmålet: Hva i all verden skulle jeg med det? Prosjektør? Det måtte jo være en gammel Barco eller noe sånt? Hahaha, vi er jo for helvete i år 2003, hvem i all verden vil ha en sånn?? Nei, på bakrommet hadde han en billig 3M lcd-pj, med den skulle han utkonkurrere bildet på hvilken som helst Barco nårtid som helst! Uansett kilde, inkl HTPC...
Så mye for H/S...

11 Nov 2003
31.260
3
38
49
www.midgardaudio.com
Mirage skrev:
Jeg var inne på H/S Elektronikk i Bodø rett før jul, og lurte på om de hadde en Scart--->Bnc/RGB kabel som jeg kunne bruke på Barcoen.
Selgeren måtte beklage, det hadde han ikke. Greit nok det.
Men så kom spørsmålet: Hva i all verden skulle jeg med det? Prosjektør? Det måtte jo være en gammel Barco eller noe sånt? Hahaha, vi er jo for helvete i år 2003, hvem i all verden vil ha en sånn?? Nei, på bakrommet hadde han en billig 3M lcd-pj, med den skulle han utkonkurrere bildet på hvilken som helst Barco nårtid som helst! Uansett kilde, inkl HTPC...
Så mye for H/S...

Stakkars jævel, han har nok vært på produktkurs :lol: :lol: :lol:

29 Des 2003
2.501
0
36
39
Dårlige selger blir veldig fort silt ut med en gang de møter en med aldri så liten kompetanse eller kunnskap. Da tar det iallefall ikke lange tiden før du skjønner at her snakker du til feil mann. At de ikke er allvitende er greit og de fleste av oss har full forståelse for dette. Det som irriterer meg mest er når de skjuler sin mangel på viten ved å rake ned på andre produkter. Da skal det ikke mye til før de har meg helt på grensen! :x