Hvordan se "siste uleste"?

Midas

0
23 Okt 2012
5.147
38
48
Stavangerområdet
Finnes det noen måte å kunne hoppe til første uleste post i en tråd? "New posts" gir en ypperlig oversikt over nye tråder som det har kommet nye kommentarer på, men jeg har ikke funnet noen måter å komme til første innlegget jeg ikke har lest. Jeg kan enten hoppe til første eller til siste innlegg.

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.477
283
83
45
www.avforum.no
Finnes det noen måte å kunne hoppe til første uleste post i en tråd? "New posts" gir en ypperlig oversikt over nye tråder som det har kommet nye kommentarer på, men jeg har ikke funnet noen måter å komme til første innlegget jeg ikke har lest. Jeg kan enten hoppe til første eller til siste innlegg.

Du skal komme til siste innlegg om du klikker på den lenken som viser tidspunkt for når innlegget ble lagt til helt til høyre under "https://avforum.no/forum/index.php?whats-new/". På importerte tråder fra forrige plattform fungerer imidlertid ikke dette ser det ut til, det gjelder først på tråder som er oppdatert etter vi flyttet til de nye forumet...

Midas

0
23 Okt 2012
5.147
38
48
Stavangerområdet
Ikke helt, dessverre. Linken til høyre viser linken til siste innlegg som er derfor den vises i "what new" listen, men det er slettes ikke sikkert dette er den første uleste i denne tråden. Før var det to linker, en link for link til det siste innlegget og en link til første uleste.

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.477
283
83
45
www.avforum.no
Ikke helt, dessverre. Linken til høyre viser linken til siste innlegg som er derfor den vises i "what new" listen, men det er slettes ikke sikkert dette er den første uleste i denne tråden. Før var det to linker, en link for link til det siste innlegget og en link til første uleste.

Ja, du har selvsagt helt rett, skal sjekke litt og prøver å komme tilbake med noe litt mer vettugt snart! :)

• Like
Reactions: Midas

Midas

0
23 Okt 2012
5.147
38
48
Stavangerområdet
Jeg tror kanskje jeg fant det. Når du klikker på linken på "whats new", altså den merket med gult, så kommer man til siste uleste, ikke til første post...

240035

• Like
Reactions: lygren

Qrt

0
9 Feb 2006
4.524
15
38
New posts gir meg en oversikt over tråder det er skrevet i og som jeg ikke har lest, trykker jeg meg inn i tråden kommer jeg rett til det første innlegget jeg ikke har lest. Både enkelt og oversiktlig.