Hvor kan man kjøpe Philips Pronto på nett?

14 Feb 2003
10.513
0
36
Se tema.

Jeg har ikke funnet noen nettbutikk som selger denne.

Har noen ett forslag til andre PC programmerbare fjernkontroller?

MVH
Frank

Burre

0
20 Apr 2003
8.532
0
0
43
avforum.no
sjekk ut ipaq H3950 på www.idedata.no virker som et veldig seriøst firma, bra nettside.
dette er en PDA, men fungerer også veldig bra som Fjernkontroll.
Du finner en test av den som fjernkontroll på www.remotecentral.com
den er litt dyrere enn en pronto, men mange velger denne istedet for Prontopro, så..

Burre

0
20 Apr 2003
8.532
0
0
43
avforum.no
Den er stilig.
Vet det er noen her på forumet som har kjøpt brukt fra Sverige, du kan jo også sjekke ebay hvis brukt er OK.
Uansett, Pronto NEO vil jeg tro er en veldig bra kontroll.

Payen

0
10 Jun 2003
1.200
0
0
Hva med Philips SBC RU950 Pronto

Jeg tror jeg heller ville valgt denne. Den har flere "hard buttons", noe jeg har erfart er veldig greit. Da slipper man å bla gjennom alle skjermbildene/sidene selv for å utføre enkle/ofte brukte funksjoner.
Selv har jeg en eldre Marantz som fungerer utmerket.

17 Feb 2003
5.337
0
0
48
Visste ikke at folk brukte lommepcer til dette :shock:

Det finnes noen lommepcer som også funker godt som fjernkontroll ja :)

ikkje la det skli ut i prisduskusjon no da :wink:

Med det meiner eg at me har eigen kategori kor prisdiskusjon skal foretas, kan nevne veil pris. Men viss det sklir over til kor man kan få ting og tang billigst er det blitt prisdiskusjon.

Hentet fra Generell info!:

Nedenstående kategorier skal inneholde kun teknisk diskusjon. Pris -og produktjaktdiskusjon gjøres i egen kategori! (lenger ned på siden) Det er imidlertid helt greit å oppgi veiledende (ca.) priser så lenge en ikke nevner en spesifikk butikk/nettbutikk... :)

Lasse

0
21 Okt 2003
132
0
0
ok, det var da svært da :x
Er flittig bruker på Hifisentralen og de har en annen policy der, men skal prøve å huske det Jolly :lol: