Hvor kan jeg handle kabler!

Nito

0
26 Mai 2003
1.175
0
0
He he, jeg kjøpte fiberoptisk kabel hos biltema i dag, var så nysjerrig. :lol: Kostet 45 kroner. Har akkurat testet den..... ja, som forventet... fryktelig dårlig ! Bassen forsvant jo helt. :?

jane

0
4 Des 2003
3.496
0
0
www.veiset.net
Nito skrev:
He he, jeg kjøpte fiberoptisk kabel hos biltema i dag, var så nysjerrig. :lol: Kostet 45 kroner. Har akkurat testet den..... ja, som forventet... fryktelig dårlig ! Bassen forsvant jo helt. :?
Bassen forsvant helt i en fiberoptisk kabel?
Når du skriver "ja, som forventet..." -- kanskje forklaringen ligger der?

Nito

0
26 Mai 2003
1.175
0
0
Meste av forklaringen ligger vel i at kabelen som jeg kjøpte var utrolig dårlig, men jeg måtte bare prøve for å se om billig kabel er dårlig kabel. Og ganske som jeg trudde...
Har forresten en optisk fiberkabel fra wireworld fra før, og den er ekstremt bra, men den koster jo en del mer...
En del av grunnen til at jeg kjøpte en optisk kabel nå, var at jeg trengte en til CDspilleren, men må nok legge en del mer kroner i en kabel. :lol:

Jeg sammenlignet kablene med hverandre, og fant fort ut at wireworld sin kabel var mye bedre. Var nok ikke trua som gjorde utslaget...

22 Jul 2003
7.024
0
0
Muligens user error da. :wink: :roll:
Biltemas kabel fungerer 100% likt som alle andre jeg har prøvd. Grønn, blå, rosa, tykk, tynn, dyr, gratis, gull, sølv eller bronsje.
Ingen forskjell....

Nito

0
26 Mai 2003
1.175
0
0
Whoppass Cheese skrev:
Muligens user error da. :wink: :roll:
Biltemas kabel fungerer 100% likt som alle andre jeg har prøvd. Grønn, blå, rosa, tykk, tynn, dyr, gratis, gull, sølv eller bronsje.
Ingen forskjell....

He he, ja ja, selvfølgelig, he he !! :lol: :lol: :lol:
Godt vi kan spøke :wink: :lol: