Alltid godt å komme igang
Bedre sent enn aldri!Alltid godt å komme igang![]()
Er ikke noe under MVA avgift lenger, den tiden er desverre forbi.Bedre sent enn aldri!
De 4K/3D blurayene du kjøper, er det primært fra amazon i Japan? Og kommer du deg under mva avgiften da med sending til Norge?
Jeg synes Amazon ikke har så stort utvalg, og er litt skummelt om noe kun er dubbet til tysk.
Som i at alt er dyrere enn 349 inkl frakt?Er ikke noe under MVA avgift lenger, den tiden er desverre forbi.
Grunnen til at jeg kjøper noe 3d/4k fra japan er at marvel kun utgis på 3d i japan, og 3d utgaven somregel bare er combo,, og avatar var pga combo 3d+4k, og yen til nok har faktisk vært ok i forhold til $/pund/euro.
Takk for tips, Ginza har jeg ikke hørt om før der skal jeg følge med.Jeg synes Amazon ikke har så stort utvalg, og er litt skummelt om noe kun er dubbet til tysk.
Jeg fikk Event Horizon og The Batman Steel book derfra rimelig.
Bluelord.se er utrolig stort utvalg som banker Platekompaniet. De har allt, men litt høyere priser enn de nevnt under, men masse steelbooks osv som ikke er så dyre.
Jeg handler mest på Cdon.se og Ginza.se da de har mye salg og pakkesalg.
Ginza har nå masse 4k til 99kr, tror jeg kjøpte Justice League Triologien der også for 239kr.
Everything everywhere al all at once steelbook hadde jeg lyst på. Tror jeg så den på Stream på Rakuten med reklame. Den jakter jeg på. Men den kule slip steelbook var kun dubbet på tysk uten engelsk språk. Og det er nedtur, dårlig merket men kommentar feltet avslørte dette. Det er ikke så ofte, men man må følge med nøye. Det hender at det er kun tysk talespor... Spesielt på Amazon.se.Filmer kun dubbet til tysk tror jeg ikke du skal uroe deg med, at noen kun er tekstet på tysk for dialog på andre språk enn engelsk kan dog forekomme, men utrolig sjelden.
Som i at tollfrio grensen på 200 kr ble fjernet for noen år siden og alle nettsteder som sender til norge er pålagt å forhåndsinnkreve moms.Som i at alt er dyrere enn 349 inkl frakt?
Er 3D filmene sonelåst? Må nok kjøpe litt 3D filmer etter hvert jeg også.