Har du sluttet å handle på amazon?😊Godt å se at noen holder filmbransjen i live om dagen
Plukka opp noen 4k fra CDOn 5 for 600 her for en uke siden, skal ta bilde en dag.
Noe av det som har kommet inn:
Har du sluttet å handle på amazon?😊Godt å se at noen holder filmbransjen i live om dagen
Plukka opp noen 4k fra CDOn 5 for 600 her for en uke siden, skal ta bilde en dag.
Det har blitt en lengre pause siden lite nytt har blitt gitt ut.Har du sluttet å handle på amazon?😊
Noe av det som har kommet inn:
Fint med tilgjengeligheten til ting med streaming, men liker ikke den retninga disney peker ut selv heller! Med Covidpandemien ser en jo også virkelig fordelen i å ha investert i skikkelig stuekino hjemme. Skulle likt å sett en statistikk ift salg av disksalg også og hvorvidt dette har økt eller ikke etter covid, slik som streaming harDet har blitt en lengre pause siden lite nytt har blitt gitt ut.
Første av interesse er New mutants neste uke.
Men største problemet er at det ikke er 2-3 mnd med filmer annonsert som jeg kan forhåndsbestille for å holde snittfrakten nede.
Og når bl.a. disney nå vurderer å avvikle disc, så må man jo snart benytte alternative kilder desverre..
Jeg kjøpte matrisefilmen fra første til tredje del. For jeg vil se de tre første før jeg ser den siste. Jeg ble nysgjerrig på hva matrisefilmen handler om da jeg leste en artikkel fra dagens.no.![]()
Da har jeg lagt inn to litt store bestillinger fra Amazon.se og Elgiganten.
Mest spent på Apocalypse Now 40th Anniversary Edition boks i 4k DV.
Jeg bor i Sverige, det er fri frakt på nesten alt om du abonnerer på Amazon Prime. Men Norge er ikke medlem av EU så vet ikke hvordan det fungerer i Norge.hadde ikke fått med meg at amazon.se var oppe enda.
men får ingen fraktalternativer opp på noen ting..
10 for 1100kr 4k på cdon forresten
hadde ikke fått med meg at amazon.se var oppe enda.
men får ingen fraktalternativer opp på noen ting..
10 for 1100kr 4k på cdon forresten
Hvordan er kvaliteten på denne?Da fikk jeg Apocalypse Now 40 års jubileums utgave boksen.
4k DV, og nyrestaurert og med en ny moderne Atmos variant. Pluss Blu-ray, dokumtarer etc.
Kostet litt, men ikke så veldig dyr.
Final Cut, Originalen 1979 og Redux på 4K uhd, Samme på Blu-ray, Dette er fire disker, og to disker ekstra dokumtarer på Blu-ray.
Venter en bråte til fra Elgiganten og cdon. Black Friday og billige fra Elgiganten...
Vis vedlegget 245606
Hvordan er kvaliteten på denne?
Tror jeg må handle denne… ser råflott ut!!Jeg har ikke fått sett den enda, men den fikk kjempeskryt på diskusjon.no samt av denne youtuberen. Det er Coppola selv som har vært involvert i restaureringen, og det er brukt progressiv avansert teknologi både på lyd og bilde.