Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

21 Mar 2005
9.658
109
63
47
Da kom resten.

Alt fra Amazon.com ja.

4k.jpg

rest.jpg

• Like
Reactions: americanFord
21 Mar 2005
9.658
109
63
47
Tror jeg mener den finnes til streaming og lasting på SF anytime?
Du må ha en Streamer, Eller data, eller smart tv med app butikk.

Kom bare opp med 'varsle når den blir tilgjengelig' som jeg kunne se.

Litt nytt idag, Amazon og DHL/UPS går som normalt enn så lenge, men hører rykter om at Amazon ikke får mer påfyll av varer nå så kan bli en ufrivillig pause snart er jeg redd :(

Har heldigvis 'spart' noen filmer til akkurat slik en anledning, så skal nok greie meg noen dager (les: måneder (år?) ).

1917.jpg

• Like

Danke

0
4 Aug 2007
12.330
195
63
Kom bare opp med 'varsle når den blir tilgjengelig' som jeg kunne se.

Litt nytt idag, Amazon og DHL/UPS går som normalt enn så lenge, men hører rykter om at Amazon ikke får mer påfyll av varer nå så kan bli en ufrivillig pause snart er jeg redd :(

Har heldigvis 'spart' noen filmer til akkurat slik en anledning, så skal nok greie meg noen dager (les: måneder (år?) ).

1917.jpg
Kom på at det er litt forskjellig her i Sverige og i Norge.

Tror vi har Frost2 og dere bla har iHuman som ikke finnes her..

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

13 Aug 2009
4.383
33
48
Litt film blir det, men mye jobb for tiden og lite tid til å se film. Dermed mindre aktivitet på kjøpefronten.
Elkjøp kjører svært gode priser for tiden, så noen ble det da. https://www.elkjop.no/catalog/tv-og-bilde/filmer-og-tv-serier/no-film/film?SearchParameter=&@QueryTerm=*&ContextCategoryUUID=GzisGQV5JV8AAAFDN0U2st6B&discontinued=0&Format=4K+Ultra+HD&online=1&@Sort.ViewCount=1&@Sort.ProductListPrice=0&PageSize=12&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=no-film&CategoryDomainName=store-elkjop-ProductCatalog#filter-sidebar

thumbnail.jpeg

Venter også på ett lass fra PK. Var så idiot at jeg kansellerte ordren for 1917 på amazon et par dager før release da kursen var blitt så høy. Så i etterkant at release var utsatt med 2 mnd her i Europa og når jeg skulle bestille på nytt, gikk jo ikke det gjennom pga. Corona. Jaja, har nok film å få sett fremover likevel :)

Sist redigert:
  • Like
Reactions: Shallow_
21 Mar 2005
9.658
109
63
47
Venter også på ett lass fra PK. Var så idiot at jeg kansellerte ordren for 1917 på amazon et par dager før release da kursen var blitt så høy. Så i etterkant at release var utsatt med 2 mnd her i Europa og når jeg skulle bestille på nytt, gikk jo ikke det gjennom pga. Corona. Jaja, har nok film å få sett fremover likevel :)

Hva mener du med 'gikk ikke gjennom' ?

Fikk du ikke lagt inn ordren ?

Har ikke fått noe info fra Amazon enda jeg jaffal, og har utestående ordre med leveringer hver uke fremover mener jeg..

Edit: Da har jeg testa litt selv, og ihvertfall filmer som er sluppet, eller som snart slippes kan ikke bestilles fra amazon direkte. Så ut som pre-orders i april kunne gå, men snakka med kundeservice, og de sa at internasjonale ordre er suspendert intil videre..

Håper og tror at eksisterende ordre sendes, men vi får se.

Sist redigert:
21 Mar 2005
9.658
109
63
47
Håper og tror at eksisterende ordre sendes, men vi får se.

Da ser det lovende ut for de ordrene jeg har inne, en enslig ankom fra Amazon.com idag.

Starwars + Rogue One 4k er sikra, men vet ikke når kompisen min får kommt seg til postkontor..

current.jpg

21 Mar 2005
9.658
109
63
47
Amazon leverer fremdeles ordre lagt inn før de stoppa, men frakten var litt mer utfordrende med påsken..

UPS hadde vist sykdom og måtte ty til posten for siste del av transporten. 1 dag fra usa til norge, 3 dager fra oslo til stavanger.. Noen burde lære Posten hva Express betyr..

catsdoolittle.jpg

• Like