Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Og må ikke glemme Black Hawk Down, fikk jo 4k for etpar uker siden, skal nok i spilleren i nær fremtid den ja :D

• Like
Reactions: Danke
21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Dagens og gårsdagens nye leveringer fra Amazon.com.

6feb2020.jpg

Danke

0
4 Aug 2007
12.385
224
63
Og må ikke glemme Black Hawk Down, fikk jo 4k for etpar uker siden, skal nok i spilleren i nær fremtid den ja :D
Du bor vel i Villa du, fare for at naboene tror russerne angriper likevel. :)

Rått lydspor på Black Hawk Down.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Du bor vel i Villa du, fare for at naboene tror russerne angriper likevel. :)

Rått lydspor på Black Hawk Down.

Har 4 vegger med luft rundt ja :D Kommer jo et stykke med rumperistere, men kunne nok aldri bodd i leilighet med denne hobbyen nei.

Var aldri noen superfan av Blackhawk heller, og selv om lyden var meget bra så var ikke selve filmen så mye å skryte av i 2020 heller desverre..

• Like
Reactions: Danke

Danke

0
4 Aug 2007
12.385
224
63
Har 4 vegger med luft rundt ja :D Kommer jo et stykke med rumperistere, men kunne nok aldri bodd i leilighet med denne hobbyen nei.

Var aldri noen superfan av Blackhawk heller, og selv om lyden var meget bra så var ikke selve filmen så mye å skryte av i 2020 heller desverre..
Jeg synes den er bra, ikke for farget eller propaganda. Men en historisk versjon av en hendelse.

De som hadde det maraton til basen har gitt ut bok, og det er vel denne samt annet som filmen bygger på.

Jeg liker historiske filmer.
Og lyden er dødsbra...

Håkonlj

Medlem
9 Feb 2020
18
6
3
Toten
Flere enn meg som har vært gærne nok til å forhåndsbestille star wars skywalker saga boksen i 4k? :p
Hadde blurayboksen med 1-6 pluss tfa og tlj på bluray, men klarte ikke motstå fristelsen. Heldigvis fikk jeg solgt blurayboksen på finn her om dagen, så det hele fremsto en liten anelse mer rasjonelt :p

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
så det hele fremsto en liten anelse mer rasjonelt :p

Hva er dette 'rasjonellt' du snakker om ?

Prøvde å finne det i film og hjemmekino håndboka men fant ingenting jeg :p

Jeg skal ha USA utgaven (selvfølgelig) så må få hjelp til å handle fra BestBuy som har fått exclusive der borte.

• Haha
Reactions: americanFord

Håkonlj

Medlem
9 Feb 2020
18
6
3
Toten
Hva er dette 'rasjonellt' du snakker om ?

Prøvde å finne det i film og hjemmekino håndboka men fant ingenting jeg :p

Jeg skal ha USA utgaven (selvfølgelig) så må få hjelp til å handle fra BestBuy som har fått exclusive der borte.

Haha tror jeg blander med ord, dette rasjonelt-begrepet må være noe meningsløst jeg har miksa i eget hode :p

nice! Var da jeg så av bildene at versjonen jeg bestilte fra cdon, var lik den fra bestbuy at jeg bestemte meg for å bestille sjøl :)

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Haha tror jeg blander med ord, dette rasjonelt-begrepet må være noe meningsløst jeg har miksa i eget hode :p

nice! Var da jeg så av bildene at versjonen jeg bestilte fra cdon, var lik den fra bestbuy at jeg bestemte meg for å bestille sjøl :)

Ah, ja lett å forveksle :)

Disney pleier jo kjøre samme disc til flere land så ikke sikkery det er noen forskjell, men jeg liker ha US versjonene så langt som mulig.

Slipper norsk tekst på boksen og masse grusomme europeiske rating merkinger.

Og på starwars blurayboksen du nevnte over så liker jeg usa med ren digibook bedre enn euro utgaven med plast skuffer til discene.. men det er bare meg.

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Litt nytt denne uken, samt en Nick Cage film som kom sist uke. Ja jeg vet det meste han lager om dagen er crap, men så mange filmer som fyren spyr ut så må han jo før eller senere spille i noe fantastisk ved en glipp ;)

mid.jpg

• Like
Reactions: Håkonlj

Håkonlj

Medlem
9 Feb 2020
18
6
3
Toten
Litt nytt denne uken, samt en Nick Cage film som kom sist uke. Ja jeg vet det meste han lager om dagen er crap, men så mange filmer som fyren spyr ut så må han jo før eller senere spille i noe fantastisk ved en glipp ;)

mid.jpg
Tar gjerne imot en vurdering på midway, både ift handling såvel som bilde/lyd, vurderer å bestille denne på 4k bluray selv :)

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Tar gjerne imot en vurdering på midway, både ift handling såvel som bilde/lyd, vurderer å bestille denne på 4k bluray selv :)

Ikke superimponert desverre.

Veldig uoversiktelig film syntes jeg, og lyden var helt middels til å være Roland Emmerich storfilm..

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Kun 1 ny denne uken.

Og nei, jeg har ikke glemt verken Ford Ferrari, Jojo Rabbitt elle Frozen 2, er bare nå som fox er kjøpt opp av disney så ble det tull med de og fra amazon (ford og jojo var ikke tilgjengelie i butikker i usa heller på nesten en uke, så aner ikke hva som har skjedd). De er handla og kommer engagn neste uke hpåer jeg :D

knaives.jpg

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
2 nye kom denne uken onsdag og idag. Mangler etpar av denne ukes nye som fremdeles ligger i handlekurven.

20200306-213644.jpg

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Spent på tilbakemelding på bilde/lyd på Ford V Ferrari. Kjenner det er kjedelig å vente helt frem til 30/3..

Sorry, glemte helt å svare deg.

Men minianmeldelsen min var oppe rett etter jeg var ferdig med filmen :D

21 Mar 2005
9.659
109
63
47
Heldigvis funker Amazon og postlevering som normalt, 2 idag, resten imorra.

Og den ene av disse titlene beskriver vel ganske greit hva alle utenom ett land i verden skulle ønske Corona skulle gjøre ;)

Håper alle her inne (med familie) er trygge og friske i denne utfordrende tiden.

goback.jpg

• Like
Reactions: Kino123