Du bor vel i Villa du, fare for at naboene tror russerne angriper likevel.Og må ikke glemme Black Hawk Down, fikk jo 4k for etpar uker siden, skal nok i spilleren i nær fremtid den ja![]()
Du bor vel i Villa du, fare for at naboene tror russerne angriper likevel.
Rått lydspor på Black Hawk Down.
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Jeg synes den er bra, ikke for farget eller propaganda. Men en historisk versjon av en hendelse.Har 4 vegger med luft rundt jaKommer jo et stykke med rumperistere, men kunne nok aldri bodd i leilighet med denne hobbyen nei.
Var aldri noen superfan av Blackhawk heller, og selv om lyden var meget bra så var ikke selve filmen så mye å skryte av i 2020 heller desverre..
Hehe, definitivt. Denne kjøpte jeg på 4k da den kom ut i fjorOg må ikke glemme Black Hawk Down, fikk jo 4k for etpar uker siden, skal nok i spilleren i nær fremtid den ja![]()
så det hele fremsto en liten anelse mer rasjonelt![]()
Hva er dette 'rasjonellt' du snakker om ?
Prøvde å finne det i film og hjemmekino håndboka men fant ingenting jeg
Jeg skal ha USA utgaven (selvfølgelig) så må få hjelp til å handle fra BestBuy som har fått exclusive der borte.
Haha tror jeg blander med ord, dette rasjonelt-begrepet må være noe meningsløst jeg har miksa i eget hode
nice! Var da jeg så av bildene at versjonen jeg bestilte fra cdon, var lik den fra bestbuy at jeg bestemte meg for å bestille sjøl![]()
Tar gjerne imot en vurdering på midway, både ift handling såvel som bilde/lyd, vurderer å bestille denne på 4k bluray selvLitt nytt denne uken, samt en Nick Cage film som kom sist uke. Ja jeg vet det meste han lager om dagen er crap, men så mange filmer som fyren spyr ut så må han jo før eller senere spille i noe fantastisk ved en glipp
![]()
Tar gjerne imot en vurdering på midway, både ift handling såvel som bilde/lyd, vurderer å bestille denne på 4k bluray selv![]()
Spent på tilbakemelding på bilde/lyd på Ford V Ferrari. Kjenner det er kjedelig å vente helt frem til 30/3..