Da har jeg nettopp sett
En flatklemt Nox bit dukker opp, først på jorda i neandertal tia, så på månen på slutten av nittitallet, før man sender et romskip til jupiter fordi Nox-biten på månen visstnok ringte til jupiter... eller no sånnt..
Romskipet blir styrt av en datamaskin som aldri gjør feil, frem til den gjør en feil, og da klikker den i vinkel og dreper hele gjengen..
Dette tror jeg må være det nærmeste man kommer å se maling tørke, uten faktisk å ha malt noe. Og jeg tror faktisk at hvis jeg fikk valget så ville jeg valgt malingen. Da hadde man i tillegg sluppet unna den grusomme og tidvis skrikende orkestermusikken som mer enn en gang fikk meg til å vurdere hente drillen å bore ut trommehinnene.
Jeg er usikker på om jeg hadde sett den før, må isåfall være 30++ år siden, men dette var helt umenneskelig tortur.
Hev den i kurven da Amazon hadde 3 for $50 eller no, og jeg ville se The Shining før jeg ser Sleep Doctor, (har aldri sett Shining heller), men nå frykter jeg at jeg atter en gang vil lengte mot malingen, siden den og er ku-brikk..
-10/10 på denne