Hurra! Nettopp vunnet auksjon på ebay! Pronto Pro på vei!

1 Jun 2003
223
0
0
OK!

Da har jeg fått prontoen :). Men etter å ha prøvd et strømadapter fra Clas Ohlson, fikk jeg ikke strøm i dockingen. Et par PM til Dirtyboy, der han gjorde det geniale i å spørre meg om polariteten, (som selvfølgelig viste seg å være feil) dro jeg opp til biltema og skaffet meg en ny adapter.

Desverre skulle det vise seg at det ikke hjalp :cry: . Så nå har jeg et problem. Jeg får sjekke innom et serviceverksted her i Bergen for å høre om de gidder å måle litt spenning etc. Dette var litt kjipt gitt! Det positive er selvfølgelig å ha tilgang på ressurser gjennom AVForum som Dirtyboy i dette tilfellet til å hjelpe deg videre når du står fast :) . Forhåpentligvis ordner det seg. Selve pronto pro'en fungerer utmerket.

Rikky

0
21 Des 2002
6.026
0
36
41
Med Prontoen min funka det fint med en adapter fra 220->12V kjøpt på Expert, men jeg har litt andre problemer: Det er litt dårlig kontakt eller noe ved batteripolene, og jeg må av og til pirke litt på dem for å få lading. Kan det være noe av det samme hos deg?

1 Jun 2003
223
0
0
Nope, det er nok en stor sjanse for at det skyldes at jeg brukte feil polaritet første gangen :(. Jeg får vite mer neste uke.