Hurra! Nettopp vunnet auksjon på ebay! Pronto Pro på vei!

Gorm

0
13 Des 2002
40.115
102
63
55
Jessheim
Gratulerer med "kongen" av alle fjernkontroller. Du får vel ikke tid til å se film nå, blir bare sittende å trykke på vidunderet. :D

1 Jun 2003
223
0
0
Må få den over her først...

og han jeg kjøpte den av ønsker å sende den via US Postal Service. Personlig hadde jeg foretrukket UPS, FedEx e.l.

Kjøpte den fra en privatperson som hadde fått den i gave. Han hadde ikke bruk for den, så esken er uåpnet. :)

Har tenkt å gå i gang i løpet av august med å pusse opp kjellerstuen og strekke litt høyttalerkabler i veggene, elektrisk drevne gardiner osv. Så dette kan bli spennende!

Rinn

0
22 Jun 2003
1.926
0
36
www.actionshack.tk
Ikke glem å ta noen bilder da. Alltid morsomt å følge med underveis...

Og gratulerer i samme slengen med ny kontroll. Er den så bra at den fungerer på kvinnfolk tro?

:mrgreen:

1 Jun 2003
223
0
0
Tja, så langt har eneste funksjonen der vært å aktivere "Hvor mye sa du den kostet??" - funksjonen :)

1 Jun 2003
223
0
0
Hei!

Kjøpte den for 580 USD, og så kommer jo evt mva og transport i tillegg. Jeg har sett billigere på ebay, men det har vært såkalte refurbished modeller, og det ønsker jeg ikke.

www.bluedo.com har dog helt nye pronto pro som koster 612USD, og har forstått gjennom AVSForum at de skal være seriøse.

Burre

0
20 Apr 2003
8.532
0
0
43
avforum.no
Er det europeisk eller amerikansk utgave?
Så vidt jeg vet, får du ikke brukt "krybben" på den amerikanske.
Da må man kjøpe en adapter av noe slag på biltema el.l.

1 Jun 2003
223
0
0
De har en annen standard for strømnettet borte i USA. Både hva gjelder plugg og spenning. Så du må derfor bytte kontakten som medfølger med en som kan benyttes her i Norge. Det er det Dirtyboy mente med adapter.

Burre

0
20 Apr 2003
8.532
0
0
43
avforum.no
OK. men vil man kunne bruke krybben, og så adapter videre til veggkontakten, eller må krybbn erstattes av denne?

1 Jun 2003
223
0
0
Som det står der så er de refurbished, Altså modeller som kunder har rapportert produksjonsfeil på eller skadet, og som er fikset i ettertid. Dette ønsket ikke jeg. Slik jeg forstår så er kontakten til dockingen slikt at den i plugges i. Får uansett sjekket det når jeg mottar den :)

1 Jun 2003
223
0
0
Nei, jeg tenkte kun på den billigste. Interessant side forresten. Men vi bør vel eventuelt fortsette diskusjonen rundt prisen i Prisjakt forumet...

12 Des 2002
1.043
0
0
Grattis med Pronto Pro! Kjøpte meg nettopp RF-Extender til min Pro. Denne kan trygt anbefales. Artig å styre hele anlegget hvor som helst i huset. Deilig at man slipper å sikte på komponentene også(selv om Pronto sender veldig sterke signaler, så har jeg hatt litt problemer med Philips DVD 963)

1 Jun 2003
223
0
0
Grattis med Pronto Pro!

Takk skal du ha!

Kjøpte meg nettopp RF-Extender til min Pro.

Det betyr vel at du også kan styre X10 komponenter i andre rom mer fritt? For eksempel belysning på kjøkken eller stue hvor signalet fra pronto pro'en går til rf extender som videresender det til X10 IR kontrolleren?

12 Des 2002
1.043
0
0
Stemmer det. Man kan også skjule ting som ikke er så pene og bruke IR-blasterne som følger med RF-Extenderen. "IR blastere" er IR sendere som man klister på IR mottakeren og har en ledning til RF-Extenderen(for de som ikke viste det..) Det følger faktisk med 8 IR blastere :)

1 Jun 2003
223
0
0
Hep! Dette begynner bare å bli mer og mer spennende!

Hvis jeg nå bare kunne motta den, men den ble desverre sendt via US Postal Service slik at det er Posten i Norge som tar den inn til fortolling, og du Dboy vet jo hvor lang tid det kan ta :) . Da den ble sendt som Express Mail Service håper jeg det går hurtigere denne gangen.

Jeg skulle nok ha bedt ham bruke DHL :? (Ikke ute etter å fornærme noen som jobber i Posten, men mitt inntrykk er at ting går vesentlig hurtigere da).

9 Jun 2003
4.048
0
36
CS-Bergen skrev:
Som det står der så er de refurbished, Altså modeller som kunder har rapportert produksjonsfeil på eller skadet, og som er fikset i ettertid.

Refurbished kan også bety varer som er returnert fra butikken fordi de ikke er blitt solgt, og bare kontrollert at de fungerer.

-Audun