Hjemmekino bygger referansekino

Mor10

0
20 Sep 2005
7.077
0
0
AnaXyd skrev:
Ohohoho! Er denne kinoen like ved kontoret til AvShop.no?
Er det inn den døra der det er et klistremerke med "minHjemmekino" ??

Det stemmer nok det, AnaXyd.
Like ved Økern i Oslo.

-Morten

BEF

0
25 Des 2005
11.681
1.132
113
50
Asker
Kom idag til å tenke på dette prosjektet, så jeg tar tråden litt frram i lyset igjen. Dette var et meget morsomt prosjekt og jeg tror det var veldig mange AV-vennskap som ble knyttet under dette prosjektet. En stor ære av det skal Akto ha som var primus motor for prosjektet. Resultatet av dette bygget er det mange som har fått oppleve og det er vel en av Norges og kanskje Europas råeste "Hjemme-kinoer". Jeg har mange ganger tenkt på dette rommet og hvor gøy det skulle vært å hatt dette hjemme selv og kunne tatt helt av med utstyrs valg :)

Jeg rette en stor hilsen til alle de AV vennene jeg fikk av dette prosjektet, tenkt det er 5år siden nå... tiden går fort dere :)

27 Jul 2003
16.250
0
36
52
Vi bruker da den hver eneste dag på jobben vi. Vi er den eneste redaksjonen som har et skikkelig demo og testrom tilgjengelig.

18 Nov 2005
8.023
16
38
53
Hva med en reunion da? Hadde vært kult å sett de gamle arbeidsmaurene igjen samt sett en film (eller to) i "The Room" :grin:

OleM

0
26 Jul 2003
11.823
0
0
Hva med å legge ut noen bilder av hvordan det ser ut i dag?
Det kom vel aldri noen ordentlig bildeserie av kinoen etter ferdigstillelse heller? Ikke i denne tråden i hvertfall.

BEF

0
25 Des 2005
11.681
1.132
113
50
Asker
Må trekke fram denne tråden igjen... Etter den kjedelige konkursen av Watt er jo lokalene tømt og bygg eier gjør klart for å leie ut lokalene igjen. Jeg var innom der i dag på jobb og det var et trist synd som møtte meg. Ikke mye igjen av en av norges flotteste og mest velspillende kinoer, sånn er livet, ingenting kan vare evig og nå er denne også historie, trist er det!

Noen før bilder

thumb (1).jpg

thumb.jpg

thumb (2).jpg

Å slik ser det ut nå :(

IMG_4271-.jpg

IMG_4272-.jpg