Tenkte jeg skulle starte en tråd som omhandler min Hjemmekino.
Kjøpte huset mitt i 2005, og har siden den gang drevet å pusset opp så og si samtlige rom, men min kjære kjellerstue har ikke fått all verdens fokus. Det blir det slutt på nå.
Selv om jeg ikke skal rive reint og bygge rommet opp igjen fra grunnen av slik andre dedikerte avforumere gjør, står det allikevel noen DIY-prosjekter på tapeten. Det er blant annet bygging av Rack, Senterstativ, rammer for akustikkplater og 2 scener som skal kles med dekomolton.
I stua er det en stor peis, som inntil videre skal få stå, da både jeg og w synes det er orntli kos å sitte foran peisen en kald vinterdag med litt vin og musikk.
Har tatt noen bilder av stua og noe av utstyret nå ikveld, slik det stod under visningen av huset for megler, som kom for å ta ny takst etter oppussing.
Utstyrslista mi per i dag er som følger:
BenQ PE8720 SOLGT
Yamaha DSP Z7
Toshiba EP30 HD-DVD
Pioneer BDP-51FD
Triangle Antal EX
Triangle Noxa Major
Klipsch RS-52 bakhøyttalere
2 stk SVS 25-31 PCi
Supra HDMI-kabler
Vogel PPC 200 projektorfeste
Xbox 360
80m Clas Ohlson 6mm2 høytallerkabel.
Oppgraderingsønsker:
Parasound Effekt
Her er bildene jeg tok ikveld. PS: jeg er ingen fotograf, dere får lide med meg. :-D :
Kjøpte huset mitt i 2005, og har siden den gang drevet å pusset opp så og si samtlige rom, men min kjære kjellerstue har ikke fått all verdens fokus. Det blir det slutt på nå.
Selv om jeg ikke skal rive reint og bygge rommet opp igjen fra grunnen av slik andre dedikerte avforumere gjør, står det allikevel noen DIY-prosjekter på tapeten. Det er blant annet bygging av Rack, Senterstativ, rammer for akustikkplater og 2 scener som skal kles med dekomolton.
I stua er det en stor peis, som inntil videre skal få stå, da både jeg og w synes det er orntli kos å sitte foran peisen en kald vinterdag med litt vin og musikk.
Har tatt noen bilder av stua og noe av utstyret nå ikveld, slik det stod under visningen av huset for megler, som kom for å ta ny takst etter oppussing.
Utstyrslista mi per i dag er som følger:
BenQ PE8720 SOLGT
Yamaha DSP Z7
Toshiba EP30 HD-DVD
Pioneer BDP-51FD
Triangle Antal EX
Triangle Noxa Major
Klipsch RS-52 bakhøyttalere
2 stk SVS 25-31 PCi
Supra HDMI-kabler
Vogel PPC 200 projektorfeste
Xbox 360
80m Clas Ohlson 6mm2 høytallerkabel.
Oppgraderingsønsker:
Parasound Effekt
Her er bildene jeg tok ikveld. PS: jeg er ingen fotograf, dere får lide med meg. :-D :
Vedlegg
-
fra front 1.JPG87,5 KB · Sett: 40
-
Fra sweetspot.JPG71,6 KB · Sett: 39
-
Her ser du baren fra sofa vendt mot peis.JPG67,9 KB · Sett: 38
-
Uinnredet bar. Stoffet skal trekkes om..JPG63,7 KB · Sett: 37
-
Toshiba og BenQ.JPG76,8 KB · Sett: 35
-
Vogel PPC,Klipsch rs42 og supra hdmi.JPG68,2 KB · Sett: 39
-
Klipsch RC-35 og noen HD-DVDer.JPG55,4 KB · Sett: 33
-
kjøleskap i baren med nødvendigheter....JPG76,8 KB · Sett: 31
-
Closeup 604 s2. Flott lyd i disse høyttalerne! Skal Biampes..JPG76,3 KB · Sett: 34