peritass skrev:jeg har vært så heldig at jeg har fått med meg to kvelder med demo i denne kinoen og må bare si at det er det råeste jeg både har hørt og sett. Rommet er skikkelig stilfult og lyden bare helt rå.. Er ganske fersk på området men allikevel.. wow.. Og stilen på hele rommet er knall..
Anfield skrev:Det jeg selv har testet av Oberon, er at de ikke er spesielt "tilbakeholdne" i diskantområdet. På mine Mi3 Signature kunne det av og til bli litt for mye. Om dette da vil bli en god match til dine Focal er jeg litt usikker på. Men som alltid, test for å vite sikkert.
Marantz skrev:Hvis du vil kunne du svippet innom her en dag til uka og plukke meg opp så tar vi med parasound forsterkeren min til deg og tester litt. Du hørte jo selv at lydsignaturen passet bra til electra, så gjenstår det å sjekke om den klarer å kontrollere 946 sine 2x10" basser. Veiledende pris på den jeg har er 14k.
Bare et forslag, så har du ihvertfall mulighet til å prøve før du kjøper :-D
skorob skrev:Parasound A21 er mitt tips, men det er "min" favoritt i klassen 15-30000kr også da. Med mindre du finner en pent brukt EC AW250 eller AW180
. MA Oberon 6.1 har iallefall futt nok (som alt anna IcePower basert).
1090 blir kanskje litt for "gromsete" for din ellers pene oppsett. (ikke det at den er dårlig da, langt ifra.).
Anfield skrev:Det jeg selv har testet av Oberon, er at de ikke er spesielt "tilbakeholdne" i diskantområdet. På mine Mi3 Signature kunne det av og til bli litt for mye. Om dette da vil bli en god match til dine Focal er jeg litt usikker på. Men som alltid, test for å vite sikkert.
passatvr6 skrev:heisann. har du prøvd rotel???
Har 1080 på mine 926 og jeg synes det ikke er så halvgærnt!
Vetteman skrev:Heftig!!!!
Ikke nok med at du har kongekino, her disker du opp med ett vanvittig rått stere-oppsett!
Jeg gir meg ende over:-D Respect man, Respect:mrgreen:
Gjør jeg det..... Må inn å sjekke :mrgreen:Jens123 skrev:Gratulere!
Du ligger nå som nr 2 på topp 3 listen inne på minhifi!
Det var litt av et stereo oppsett utenom den råe kinoen!