Mulig jeg husker feil, men lagde ikke Bef noen bastarder av seas roy xxxl som du skulle ha i kinoen?Har savnet det noen år vi også, men andre prosjekter har vært nødt til å prioriteres først. Satser på å kunne fullføre rommet i vinter
Ach synd å degradere de til basskasser da! Hadde jeg hatt plass hadde jeg laget sånne selvStemmer at jeg har dette prosjektet stående. Problemet er at de er for store til å ha bak lerretet i rommet mitt, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med dem. Mulig jeg fjerner diskant/mellomtone elementet og bruker dem til basstårn med 4x10" i hver. Disse baserer seg på en prototype BEF lagde for endel år siden.
Vis vedlegget 245112
Ja, dette var ikke hva jeg hadde planlagt med dem, men når jeg fikk bygget kabinettene tenkte jeg aldri på kasteavstand på projektorenAch synd å degradere de til basskasser da! Hadde jeg hatt plass hadde jeg laget sånne selv![]()
Sånn er det jo innimellom da desverre… skulle gjerne likt hørt dem i levende live engang!Ja, dette var ikke hva jeg hadde planlagt med dem, men når jeg fikk bygget kabinettene tenkte jeg aldri på kasteavstand på projektoren
Spent på inntrykk da jeg, vurderer 5.1 lillebroren med effekt til frontene...Etter å ha lett en stund fikk jeg endelig tak i en Marantz NR1711. Skal brukes opp mot aktive høyttalere i stua. Marantz SR7015 kan da flyttes ned i kinoen. Da er jeg ett steg nærmere å få på plass utstyrslisten der
Vis vedlegget 245144
Er det mulig at innboforsikring dekker noe av dette mot egenandel? De dekker jo sykkel ved hus osv.Kiipt. JBLene sto lagret i garasjen, hvilket var en perfekt gnagerbolig.
Vis vedlegget 245630