tralltrall skrev:Har jo blitt flotte saker ut av hjemmekinoen din. Ser veldig bra ut.
Føler meg nesten skyldig i oppgraderings sykdommen som har kommer over deg. hehe.
Hvor mye penger har du å bruke på effektforsterker?
Gir MonsterPower 5100 signature noe forbedring på lyden eller bilde synes du?
Perminator skrev:Synes og det er bra du hjelper sønnen din med å følge i dine fotspor![]()
Tiger skrev:Veldig strøkent, EJ.Jeg ville prioritert "the finishing touch" øverst på bakveggen.
devilej skrev:Etter å ha lest testen av Oberon 6.1 i Lyd&Bilde har jeg nå nesten 100% bestemt meg for å satse på disse i kinoen. Jobber ekstra overtid, og med feriepenger pågang burde det være håp. Kan nesten ikke vente.......
HåkonN skrev:Jeg har ikke lest denne testen enda. Fikk de bra resultat?
Konrad skrev:Hvis du vil kan jeg jo "stikke innom" slik at du får testet før du bestemmer deg.![]()
Marantz skrev:Et meget bra kinorom du har fått til her. Blir interessant å se det helt ferdige resultatet :grin:
tols1 skrev:Heisann, kommer visst litt sent inn i tråden her... Flott oppsett du har. Malingsstrøkene løftet rommet adskillige hakk.
Ser at inwall-høyttalerne dine såvidt er nevnt tidligere her. Hvordan synes du inwall-høyttalere fungerer i forhold til den mer tradisjonelle løsninger? Det blir jo veldig ryddig, og med begrenset plass sparer man jo endel cm, men synes du det fungerer bra lydmessig også? Jeg har aldri hørt noen slike systemer, så jeg ser for meg at hele veggen spiller med og produserer en masse renonans, men det kommer vel an på hvor solid man lager veggen. Du skulle vel ikke ha noen bilder fra byggeprosessen?
Når det gjelder lydsignatur blir det jo vanskelig å matche fronten, men med diverse korreksjonsløsninger kan man vel til en viss grad tilpasse signaturen? Har du bekymret deg noe for dette underveis?