Hjelp til senter

thosimo

Medlem
24 Jul 2021
1
0
1
Hei,
Har overtatt en bolig der tidligere eier har latt innbygde høyttalere i front, tak og bakvegg blitt værende igjen.

• BOWERS & WILKINS CWM7.3 S2 (front høyre og venstre)

• BOWERS & WILKINS CWM362 (bak i sidevegg høyre og venstre)

• BOWERS & WILKINS CCM664 (tak høyre og venstre)

Trenger da reciever, sub og senter for å få oppsettet til å virke. Jeg er en totalt amatør (sonos-på-kjøkkenet-typen), som ikke ønsker mer enn at det fungerer greit. Jeg vil ikke forspille de gode høyttalerne som er der nå, men om kun en ekspert hører forskjell mellom to produkter - da velger jeg det rimeligste.

Reciever har jeg kjøpt på finn (Denon AVR-S950H). Det er et lite rom, så jeg satser på at det holder da jeg ikke kommer til å kjøre volumet på maks.

Sub kan jeg låne, og jeg trenger da en senterhøyttaler som passer til høyttalerne i boligen.

B&W HTM6 S2 er nok det beste alternativet, men de finner jeg kun nytt. Det ligger noen HTM61, 62, 61 S2 og 62 S2 varianter på finn, men vet ikke om de blir for ræva? Jeg vil ikke at dialogen forsvinner og at opplevelsen ødelegges, men jeg vil helst ikke bruke mere penger enn jeg må.

Alle råd og tip tas imot med stor takk! Er åpen for andre merker enn B&W dersom de passer vel så bra. På forhånd takk!