Forholdsvis nedlatende måte å svare på. Kan vel like gjerne hende at du ikke skjønte kommentaren?HåkonN skrev:Du skjønte tydligvis ikke poenget i innlegget mitt. Jeg skal prøve å forklare litt enklere:
Poenget er altså at dette er et dårlig tilbud foreløpig.HåkonN skrev:Dette er bare begynnelsen på slike tjenester. Et sted må det starte, og dette er helt vanlig praksis for nye tjenester på internett.
Det er faktisk noen butikker som har startet, samt at brafilm.com leverer HD utleie. For å bruke dine egne ord "dette er bare begynnelsen.."HåkonN skrev:Du finner ikke en eneste BD/HD-DVD plate i utleiebutikker som 7-11, og allerede har norges største leverandør av bredbånd og teletjenester startet med HD-streaming. Get my drift?![]()
Det kan godt hende at streaming kan komme til å vokse, antagelig gjør den det. Men det er forholdsvis lenge til tror jeg.
Samt at både bøker og aviser skulle gå nedenom og hjem før årtuseskiftet. Det virker som om dette tar langt mer tid enn en skulle tro.HåkonN skrev:Jepp, det sa de om Cd plater også
Det er ikke meningen å starte en ny negativ utveksling, som det har vært mer enn nok av i denne tråden. Jeg tror at det er en gradsforskjell på hva vi mener. Du er mer positiv til streaming mens jeg tror det tar mer tid.